Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe.

L-M-F-A-O!

Kijk de reacties eens boven je, kan ik bewijzen dat de PC veiliger is als je niet gehacked wilt worden :) Ik ben nu prestige 9, en heb slechts 1 keer mn stats moeten herstellen.

Op de PC kun je van alles downen. Nee wacht, ALLES. Op de PS3 niet.

Maar zon super nerd hacker kerel (xD) is t gelukt om m te hacken, verspreiden, en Sony in de shit.

Nu spreek je jezelf tegen, want nu is de PS3 dus net zo vatbaar als de PC.

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe.

L-M-F-A-O!

Kijk de reacties eens boven je, kan ik bewijzen dat de PC veiliger is als je niet gehacked wilt worden :) Ik ben nu prestige 9, en heb slechts 1 keer mn stats moeten herstellen.

Op de PC kun je van alles downen. Nee wacht, ALLES. Op de PS3 niet.

Maar zon super nerd hacker kerel (xD) is t gelukt om m te hacken, verspreiden, en Sony in de shit.

Nu spreek je jezelf tegen, want nu is de PS3 dus net zo vatbaar als de PC.

Waar heb ik dat gezegd? Niet.

Ik zeg dat iemand hem gehacked heeft. Betekent niet dat alles net zo vatbaar is als de PC.

Trouwens heb net S&D gedaan. En t klopt t zit vol met hackers. Waar kom je eigenlijk een hacked lobby tegen?

Geplaatst:
>>> Door Kai-ShockWave: Hacken is verboden dus daar wordt hier verder ook niet meer inhoudelijk over gepraat. Berichten verwijderd. <<<
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik meer MW2 speel dan BO,

Ben nu 2de prestige lvl 32.

Maar wat vinden jullie van de nieuwe map packs??

Ik vind ze flut eerlijk gezegd, ik heb liever de oude heb ze wel gekocht maar al weer verwijderd.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb laatst ook weer even MW2 gespeeld. Ik moet toch zeggen dat ik BO in de Graphics beter vindt. En Hackers? Ik ben ze niet tegen gekomen. :)

Geplaatst:

Ik heb laatst ook weer even MW2 gespeeld. Ik moet toch zeggen dat ik BO in de Graphics beter vindt. En Hackers? Ik ben ze niet tegen gekomen. smile3.gif

Ik ben de laatste tijd helemaal af-MW2. Mede door die prestige hackers, lost connections en noobtubers. Maargoed, MW2 is ook een stuk saaier geworden aangezien ik bijna geen vrienden meer op MW2 ziet.

Geplaatst:

Ik heb laatst ook weer even MW2 gespeeld. Ik moet toch zeggen dat ik BO in de Graphics beter vindt. En Hackers? Ik ben ze niet tegen gekomen. smile3.gif

Ik ben de laatste tijd helemaal af-MW2. Mede door die prestige hackers, lost connections en noobtubers. Maargoed, MW2 is ook een stuk saaier geworden aangezien ik bijna geen vrienden meer op MW2 ziet.

Ik heb er helemaal geen last van gehad. Ik had gewoon even zin om weer te Quickscopen, wat wel een beetje lastig ging. Dankzij ik aan de besturing moest wennen, en die Perks die wel handig zijn om te Quickscopen maar die heb ik nog niet Pro. Dus dat moest even wennen. Hopen dat we in de volgende CoD weer kunnen Quickscopen. :tu:

Geplaatst:

Ik heb er helemaal geen last van gehad. Ik had gewoon even zin om weer te Quickscopen, wat wel een beetje lastig ging. Dankzij ik aan de besturing moest wennen, en die Perks die wel handig zijn om te Quickscopen maar die heb ik nog niet Pro. Dus dat moest even wennen. Hopen dat we in de volgende CoD weer kunnen Quickscopen. thumbsup2.gif

Verschilt dat dan per console? Ik heb er namelijk dagelijks last van. Achja, wat ben ik blij dat ik dat niet meer speel. :puh:

Geplaatst:

Ik heb er helemaal geen last van gehad. Ik had gewoon even zin om weer te Quickscopen, wat wel een beetje lastig ging. Dankzij ik aan de besturing moest wennen, en die Perks die wel handig zijn om te Quickscopen maar die heb ik nog niet Pro. Dus dat moest even wennen. Hopen dat we in de volgende CoD weer kunnen Quickscopen. thumbsup2.gif

Verschilt dat dan per console? Ik heb er namelijk dagelijks last van. Achja, wat ben ik blij dat ik dat niet meer speel. :puh:

Denk het niet hé? Er waren genoeg hackers in MW2, maar omdat er minder mensen zijn die het nu nog spelen, en meer mensen BO komen de Hackers nu natuurlijk naar BO. :-(

Geplaatst:

Dan is BO net zoals MW2 alweer niet goed beveiligd... Hopelijk duurt het nog een tijdje voordat BO gekraakt is. Maarja, die gasten kunnen alles kraken lijkt het wel. icon_cab.gif

Geplaatst:

Ik kwam vandaag iemand tegen die was 15e Prestige lvl 50, en die had 13 dagen gespeeld. Dat kan gewoon niet. Je hebt minimaal 24 uur nodig voor een Prestige.

Geplaatst:

In Modern Warfare kan je maar tot Prestige 10 ( 11 voor hackers ). Ik denk dat je in verwarring bent met BO. blij.gif

Geplaatst:

Met al die gehackte lobby's is het tegenwoordig moeilijk om nog op een eerlijke manier te spelen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...