Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik wil MW:2 kopen, maar vraag: aanrader of K*T?

Gezien de prijs dat het spel nu staat, ik denk rond de 30 euro is het zeker een aanrader. Een leuke verhaallijn die verder gaat op de eerste Modern Warfare en waar je al gauw enkele uurtjes mee bezig bent. Daarnaast heb je ook Special Ops, wat een soort van bijkomende missies zijn die je met twee personen of alleen kunt voltooien. Ze zijn ingedeeld in verschillende levels, die moeilijker worden naarmate je ze vrij speelt. Uiteraard heb je ook de multiplayermode, waar zoals moechy enkele posts hierboven al aangaf nog steeds genoeg mensen actief zijn. Aan de multiplayer zal je toch wel wat uurtjes verslijten voor je het spel echt beu wordt. Met het oog op Modern Warfare 3 en zoals reeds vermeld de prijs is deze game zeker eentje die je in je bezit moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet nog even Modern Warfare 2 gespeeld. Was wel even leuk. Lekker Quickscopen etc. Maar ik merkte wel dat er veel Grenade Launchers waren. Ik denk dat ik nu een beetje afstand van Black Ops doe.

Quick scopen vind ik maar dom eigenlijk :7. (Kan het zelf ook niet xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet nog even Modern Warfare 2 gespeeld. Was wel even leuk. Lekker Quickscopen etc. Maar ik merkte wel dat er veel Grenade Launchers waren. Ik denk dat ik nu een beetje afstand van Black Ops doe.

Quick scopen vind ik maar dom eigenlijk emo.gif. (Kan het zelf ook niet xD)

Ze moeten het CoD4 Snipen terug brengen, want dat gequickscope is zwaar irritant en nog eens té makkelijk. En nog eens overhyped!

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten het CoD4 Snipen terug brengen, want dat gequickscope is zwaar irritant en nog eens té makkelijk. En nog eens overhyped!

Ik durf hierbij bijna 100% te wedden, als jij een potje alleen maar QS doet, je gegarandeerd een negatieve k/d-ratio krijgt. Anders wil ik ook best 1 vs 1 sniper only tegen jou, zullen we kijken of het zo enorm makkelijk is. Kweenie waar die grote mond vandaan komt tegen MW2, pfff! Als je wil bashen tegen MW2, doe dat dan tegen noob-tube en commando-mietjes. Die verneuken het spel wel, quickscope niet. Voor de rest L2P!

Link to comment
Delen op andere websites

Ze moeten het CoD4 Snipen terug brengen, want dat gequickscope is zwaar irritant en nog eens té makkelijk. En nog eens overhyped!

Ik durf hierbij bijna 100% te wedden, als jij een potje alleen maar QS doet, je gegarandeerd een negatieve k/d-ratio krijgt. Anders wil ik ook best 1 vs 1 sniper only tegen jou, zullen we kijken of het zo enorm makkelijk is. Kweenie waar die grote mond vandaan komt tegen MW2, pfff! Als je wil bashen tegen MW2, doe dat dan tegen noob-tube en commando-mietjes. Die verneuken het spel wel, quickscope niet. Voor de rest L2P!

Gaan we nu fanboy gedrag tonen? Jongen, ik vind het een leuk spel, maar doordat iedereen wil quickscopen is het gewoon niet meer mogelijk om normaal te spelen zonder montage makers tegen te komen of uitgescholden te worden omdat je een famas gebruiken. Ik wil gemixte teams zien! Wil je quickscopen? Doe dat maar in een private lobby! En 1 vs. 1 op rust slaat nergens op, wil je jouw skills tonen? Doe dat maar met GB 6vs.6 MLG Playlist! Ik heb dit spel flink gespeelt net als alle andere CoDs, en ik ben zeker geen hater, maar doordat quick-scopen té makkelijk wordt is het ook niet leuk! Zie CoD:BO, waar alleen dé echte snipers quick-scopen, dat wil ik! En niet alle andere 5 tot 15 jarigen die denken dat ze alles kunnen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vond MW2 qua gameplay een stuk leuker dan Black Ops, maar het had veel meer problemen. Knife monkeys, One Man Army Noobtubers, hackers en een slecht matchmaking system zorgen voor veel ergernis. Maar als je in een goede match geraakt is 't wel een zeer leuk spel.

Het kost alleen nog steeds vrij veel. Ik zou wachten op MW3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond MW2 qua gameplay een stuk leuker dan Black Ops, maar het had veel meer problemen. Knife monkeys, One Man Army Noobtubers, hackers en een slecht matchmaking system zorgen voor veel ergernis. Maar als je in een goede match geraakt is 't wel een zeer leuk spel.

Het kost alleen nog steeds vrij veel. Ik zou wachten op MW3.

Ik zou ook wachten op MW3. Ik heb de laatste tijd ook weer wat MW2 gespeeld, en het is niet normaal hoeveel noobtubers daar zijn. Het is gewoon nog erger dan in BO.

Link to comment
Delen op andere websites

MW3 ging ik sowieso wel kopen maar MW2 lijkt me ook nog fijn om te hebben aangezien ik nog vrienden heb die het spelen..

Daarvoor ga je hem toch niet kopen? Als straks MW3 uit is zullen zij MW3 ook wel kopen denk ik. Dus ik zou gewoon nog even wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik speel 't deze vakantie weer en opeens haal ik allemaal veel betere scores! Eerst had ik altijd meer deaths als kills, maar nu andersom. Best raar, want ik had het echt heel lang niet meer gespeeld.

Modern Warfare 2 vind ik ook leuker als Black Ops, je hebt volgens mij wel aardig wat meer wapens als in Black Ops. De UMP vind ik echt een heerlijk wapen, voor op de langere afstanden is die ook niet slecht.

Modern Warfare 2 heeft ook betere graphics als Black Ops vind ik, maar dat komt ook doordat ik 'm bijna op het hoogst kan zetten en zonder vervelende haperingen kan spelen. Bij Black Ops moet ik hem veel lager zetten en dan heb ik zelfs nog haperingen! Maar als je bij beide games alles op 't hoogst zet is er denk ik weinig verschil, net zoals bij de nieuwe CoD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...