Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Heeft iemand ook hetzelfde probleem als ik? Ik speel op de PS3.

Telkens als ik 's avonds een match wil doen op MW2, kom ik steeds weer terecht in een server met extreem veel lag, tot hij uiteindelijk zegt "Server connection timed out.", dan kom ik in de lobby terecht, maar dan zegt hij "Game lobby closed.". Vervolgens ga ik naar het multiplayer menu en dan blokkeert heel de boel, zelfs niks als ik op m'n PS-toets druk reageert hij niet. Achter een 5-tal minuten reageert hij wél weer, maar dan krijg ik een bericht van "Could not connect with the servers of Activision.", en dan word ik zomaar uitgelogd van PSN.. Bij geen enkel ander spel heb ik dit. Hoe verhelp je dit dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand ook hetzelfde probleem als ik? Ik speel op de PS3.

Telkens als ik 's avonds een match wil doen op MW2, kom ik steeds weer terecht in een server met extreem veel lag, tot hij uiteindelijk zegt "Server connection timed out.", dan kom ik in de lobby terecht, maar dan zegt hij "Game lobby closed.". Vervolgens ga ik naar het multiplayer menu en dan blokkeert heel de boel, zelfs niks als ik op m'n PS-toets druk reageert hij niet. Achter een 5-tal minuten reageert hij wél weer, maar dan krijg ik een bericht van "Could not connect with the servers of Activision.", en dan word ik zomaar uitgelogd van PSN.. Bij geen enkel ander spel heb ik dit. Hoe verhelp je dit dan?

Ik speel zelf ook op de PS3 en heb het nooit gehad. Misschien wat doen in de router zoals je UPnP inschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nja.. daar zou ik niet zo blij om zijn hoor. Toen Modern Warfare 2 net uit was vond ik hem heel erg leuk maar nu niet meer. Ik hem heb er laatst weer bij gepakt en 9/10 keer dat ik dood ging werd ik gedood door een grenade launcher. Veel mensen liepen al gewoon er zo bij dat ze hem direct konden afschieten als ze iemand zagen. Dit is wel zo irritant. Ben een aantal keer van room gewisseld en zelfs gamemode maar het was in elke match hetzelfde. Ben al gauw weer Black Ops gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vandaag even lekker veel MW2 gespeeld. Straks weer verder, en die P90 en TAR21 is echt goed. Heerlijk wapen om mee te spelen. Vanmiddag geen Noobtubers tegen gekomen, vanavond alleen maar Noobtubers tegen gekomen. Hopelijk kom ik ze nu niet meer tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag even lekker veel MW2 gespeeld. Straks weer verder, en die P90 en TAR21 is echt goed. Heerlijk wapen om mee te spelen. Vanmiddag geen Noobtubers tegen gekomen, vanavond alleen maar Noobtubers tegen gekomen. Hopelijk kom ik ze nu niet meer tegen.

Good luck with that! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Noobtubers komen zeker terug aangezien iedereen het ook deed in MW2. In Black Ops zag je ze al veel minder. Dus als ze de balans van Black Ops overnemen moet het denk ik wel goed zijn. Nu hoop ik ook dat Scavanger ze niet gaat bijvullen zoals in Black Ops.. En zonder One Man Army gaat het denk ik ook wel goed komen.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eigenlijk niet waarom ze die Grenade Launcher uit het spel halen, er zijn echt zo veel mensen die zich er aan ergeren. Gisteren werd ik met een Grenade Launcher gikild accros map op Karachi. Ik speelde Domination ons team C pakken, Boem had die gozer een Multi Kill. Das gewoon echt balen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze halen het er niet uit omdat de Grenade Launcher een realistische vorm van aanval als. Die het leger zelf ook vaak gebruikt. En ze willen het spel zo echt mogelijk houden..

(Hadden ze ook het quickscopen eruit moeten halen dat is pas onrealistisch.) (Niet dat het van mij moet ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Het quickscopen is zeker niet realistisch. Eigenlijk moeten ze 2 verschillende Multiplayers maken. Multiplayer met en één zonder Quickscopen. Klinkt misschien dom maar voor de mensen die een hekel er aan hebben is hem misschien handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...