Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

ok, en lijkt MW2 ook op MW1?

Nee. Totaal niet. Geen 100 verschillende killstreaks, geen 3414134 wapens attachments enzovoort. Je hebt 3 killstreaks, namelijk UAV, Air strike en Helicopter. De wapen attachments zijn silencer, red dot sight, noobtube en ACOG sight.

Link to comment
Delen op andere websites

ok, en lijkt MW2 ook op MW1?

Nee. Totaal niet. Geen 100 verschillende killstreaks, geen 3414134 wapens attachments enzovoort. Je hebt 3 killstreaks, namelijk UAV, Air strike en Helicopter. De wapen attachments zijn silencer, red dot sight, noobtube en ACOG sight.

Je bedoelt Pr0p1p3?

Link to comment
Delen op andere websites

ok, en lijkt MW2 ook op MW1?

Nee. Totaal niet. Geen 100 verschillende killstreaks, geen 3414134 wapens attachments enzovoort. Je hebt 3 killstreaks, namelijk UAV, Air strike en Helicopter. De wapen attachments zijn silencer, red dot sight, noobtube en ACOG sight.

Je bedoelt Pr0p1p3?

?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer (Cod Mw2 MP). Steeds als ik het wil laden staat er "Steam must be running" , toen dacht ik dat ik het met Steam moest openen maar als ik het spel met Steam open krijg ik nog steeds de zelfde error code.

Hier een afbeelding van de error code:

screenhunter01nov050010.gif

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Gr. Nyltje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer (Cod Mw2 MP). Steeds als ik het wil laden staat er "Steam must be running" , toen dacht ik dat ik het met Steam moest openen maar als ik het spel met Steam open krijg ik nog steeds de zelfde error code.

Hier een afbeelding van de error code:

screenhunter01nov050010.gif

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Gr. Nyltje ;)

Heb je het spel al opgestart via Steam?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat had ik al gezegt: Ik heb een probleem met Call of Duty Modern Warfare 2 Multiplayer (Cod Mw2 MP). Steeds als ik het wil laden staat er "Steam must be running" , toen dacht ik dat ik het met Steam moest openen maar als ik het spel met Steam open krijg ik nog steeds de zelfde error code.

Gr. Nyltje ;)

Edit: Opgelost

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort cod mw2 uitgespeeld toen ben ik een beetje in "Special Cops" gaan spelen en daarna online gegaan, maar online is echt heel erg moeilijk. Ik ben nu rond lvl 10 en mn record is van kill/death: 1.00 (evenveel kills als deaths), dus ik ben nog nooit over de 1.00 geweest. Ik hoop dat jullie wat tips kunnen geven over Cod Mw2 multiplayer.

Gr. Nyltje ;)

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met Modern Warfare 2 topic<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je bent dus eigelijk nog maar begonnen spelen op mw2?dus verlang ook niet dat je direct heel goed bent in dit spel het is vooral veel oefenen en de maps van buiten leren bekijk filmpjes op youtube want die helpen echt wel speel met vrienden wat ook helpt is speel de campain op hardend of veteran uit(of toch proberen)die helpen voor je reflexen wat bijteschroeven en ook je wapens leren kennen ieder wapen is iets anders dan de andere en dan kies je zelf welke bij jouw past ik weet dat mw2 heel moeilijk ikzelf vind dat ik beter ben in black ops maar tis gewoon mw2 is 2 jaar jaar oud en die gasten kennen die maps door en door vanbuiten die hebben eigen tactieken enzo..dus eigelijkk is het nu een moeilijke leercurve.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...