Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Voor die mensen die willen Quick Scopen moeten ze gewoon een speciale Game Mode (lobby) maken. Net zoiets als Wager Matches.

Je kan dan nog wel in andere Game Modes Quick Scopen alleen het grootste gedeelte zal dan toch voor hun mede Quick Scopers gaan en die speciale Game Mode gaan spelen.

Normale spelers hebben een hekel aan Quick Scopers.

Quick Scopers hebben een hekel aan normale spelers.

Wanneer er z'n Game Mode komt is z'n probleem voor de meeste opgelost. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn altijd wel mensen die het dan in zo'n lobby zwaar verneuken voor de quickscopers.

Hoe willen ze dat doen als je alleen maar Snipers toe laat? Dus gewoon custom classes samen gesteld door IW. Mocht je die classes niet leuk vinden dan kan je je eigen class samenstellen maar je hebt alleen maar de mogelijkheid om een Sniper te kiezen. Je zit dan toch in een lobby vol met Snipers. :)

Ja, ik zou het wel weten als ik aan MW3 mocht werken :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wie wil dat nou niet. Aan een van de grootste games werken. :D Droom van bijna elke die-hardgamer hier @forum.

toch zou ik liever aan bf3 werken ( meer mogelijkheden dmv betere engine ) dan mw3 :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wie wil dat nou niet. Aan een van de grootste games werken. icon_mrgreen.gif Droom van bijna elke die-hardgamer hier @forum.

toch zou ik liever aan bf3 werken ( meer mogelijkheden dmv betere engine ) dan mw3 puh2.gif

Ga dan maar naar het BF3 Topic!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wie wil dat nou niet. Aan een van de grootste games werken. icon_mrgreen.gif Droom van bijna elke die-hardgamer hier @forum.

toch zou ik liever aan bf3 werken ( meer mogelijkheden dmv betere engine ) dan mw3 puh2.gif

Ga dan maar naar het BF3 Topic!

Ben het met Bram eens, ik heb de Beta gespeeld. Ik weet het verschil tussen Beta en Demo. Maar ben ik blij dat ik GoW3 gekocht heb! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch liever aan een Call of Duty willen werken dan aan een Battlefield. Gewoon al omdat je het spel op meer doelgroepen kan richten. En ik denk dat je ook veel meer functies kan toevoegen in het spel.

Er komt vanavond een trailer van de Singleplayer van MW3! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag tegen Nick en Flokkert gespeeld: Hier het resultaat (Let niet op de muziek etc. het is even snel gemaakt!)

filmpje

Hij is nu even aan het renderen, binnen 15 minuten is hij gereed!

Jij bent echt vet goed als ik het zo zie :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...