Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Vandaag tegen Nick en Flokkert gespeeld: Hier het resultaat (Let niet op de muziek etc. het is even snel gemaakt!)

filmpje

Hij is nu even aan het renderen, binnen 15 minuten is hij gereed!

Jij bent echt vet goed als ik het zo zie :clown:

Ja, met Spas, anders zou hij zo slecht spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag tegen Nick en Flokkert gespeeld: Hier het resultaat (Let niet op de muziek etc. het is even snel gemaakt!)

filmpje

Hij is nu even aan het renderen, binnen 15 minuten is hij gereed!

Jij bent echt vet goed als ik het zo zie :clown:

Waar staat dat ik zeg dat ik goed ben , wijsneus? En wie zegt dat jij het beter kan? MW2 is niet mijn beste CoD, Black Ops ben ik beter in. Ik probeer Nick noch Flokkert te beledigen of wat dan ook, het is gewoon pure gameplay. Tolerantie is nu ver te zoeken, Flokkert voelt zich schijnbaar beledigd, en jij denkt slim te zijn door te sarcastisch te zeggen dat ik goed ben, terwijl ik niet beweer dat ik goed ben.

Admin geef mij maar snel +20% voor flamen!

>>> Door Svenie: Die hou ik nog wel even op zak, gelieve verdere discussies dan wel via PM af te handelen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit eraan te denken (ik heb nu een iMac) om een windows te kopen, en dan een COD erbij te doen.

Nu heb ik een vraag: Is MW2 een aanrader, of moet ik BO/MW3 aanschaffen? (over MW3 kunnen jullie nog niet oordelen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...