Ezra24rct3 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 Dayum, 5 euro maar? Ik ga je in ieder geval de AK47 als wapen aanraden in de MP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 Ik ga niet zo zeer voor MP, maar ik zel het wel spelen hoor . Ik heb gehoord dat er veel hack lobbys zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 (bewerkt) Ik ben in 1 dag lvl 70 geworden, maar heb er geen gevonden hoor Maar nee, de nodige fixxes zijn er al voor geweest Bewerkt: 20 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2014 We zullen het zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Net Special Ops gedaan met supergtagamer! Het was erg leuk. We zijn aan het proberen om Delta vrij te spelen! Alleen moest hij helaas stoppen toen we Sniper Fi op 3 sterren gingen doen Dus toen gingen we granaten tegen muren gooien en doelloos door het veld rennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 iemand met MW2 op de PC die wellicht Special Ops met mij wilt doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Net Special Ops gedaan met supergtagamer! Het was erg leuk. We zijn aan het proberen om Delta vrij te spelen! Alleen moest hij helaas stoppen toen we Sniper Fi op 3 sterren gingen doen Dus toen gingen we granaten tegen muren gooien en doelloos door het veld rennen Jup was leuk. Ik kom zo weer online dus ik stuur je dan wel weer een invite Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Wil ik weer eens MW2 gaan doen, is de CD kapot! Shit happens... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Ga naar de Game Mania, en betaal 5 euro om je disc te laten maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.