Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit wordt mijn eerste COD sinds deel 1 :puh:

De multiplayer moet briljant zijn en daarom koop ik hem ook.

Schaam je! Je hebt een stukje gamehistorie gemist.

Geplaatst:

Ben jaloers op de mensen die bij de MediaMarkt in R'dam staan :puh: Zou er ook wel bij willen zijn. Maar goed. Ik denk dat MW2 het record van GTA IV verbroken zal worden met meeste copies verkocht in 24 uur.

Geplaatst:

Grote kans dat er binnen een paar maanden een game of the year edition gaat uitkomen. :Y

Bij gamemania België had je vanavond een nachtopening voor Modern Warfare 2 je kreeg dan een gratis monster en strategy guide en een tas met de cover van het spel erop. :Y (moest je wel pre-orderen)

Ik zelf ga hem morgen na het schoel halen, ik hoop dat die dan nog wel binnen is. :Y

Geplaatst:

Grote kans dat er binnen een paar maanden een game of the year edition gaat uitkomen. :Y

Bij gamemania België had je vanavond een nachtopening voor Modern Warfare 2 je kreeg dan een gratis monster en strategy guide en een tas met de cover van het spel erop. :Y (moest je wel pre-orderen)

Ik zelf ga hem morgen na het schoel halen, ik hoop dat die dan nog wel binnen is. :Y

Zit je op een schoel?

Over paar uurtjes ga ik hem halen. Ik stuur wel een Twitpic op mijn account http://twitpic.com/photos/Dieko112

Geplaatst:

Ja hoor, daarnet alweer de eerste Auteursrecht-claim te pakken van Activision >.>

Sinds dat er is, is YouTube echt zuigend geworden :/

Geplaatst:

Zit je op een schoel?

Over paar uurtjes ga ik hem halen. Ik stuur wel een Twitpic op mijn account http://twitpic.com/photos/Dieko112

Waarom moet jij altijd moeilijk doen als ik een typfout maak, is echt vet irritant. :puh:

Met die trailers moet je goed oppassen Haakon zo zijn er al veel accounts verwijdert. :{

Geplaatst:

OMG! OMG! OMG! Morgen krijg ik hem bij mn PU abbo! cant wait! cant wait! Lijktme supervet o in R'dam of op time squarle te zijn. Of anders bij de gamestop in een paar honderd meter lange rij :) . Ik ga morgen als een klein meisje die voor het eerst haar favo boy band ziet gillen zodra dat pakketje binnenkomt :) .

Geplaatst:

Serieus, voor die mensen die straks over 2 uur in de winkel gaan staan om een game te kopen moeten zich diep schamen. Het is maar game, nouja. Morgen als ik uit school kom ligt hij als het goed is op de deurmat. Dus mij hoor je niet klagen daarover, ik hoorde inderdaad wel dat de eerste missie op dat vliegveld zo gigantisch gewelddadig is dat de CDA(ofzo) daar over is gaan miepenmeuten. Maar wat kunnen ze nu nog? Juist, niks.. Geniet ervan morgen jongens!

Geplaatst: (bewerkt)

Je bent echt goed bezig met die filmpjes! Maar ik wil nog geen single player kijken aangezien ik niet van spoilers hou :puh:. Deze missie heb ik natuurlijk wel (wie niet?) gezien. :D

Bewerkt: door gta_rulez

Je zou nu maar de game al hebben :cry:

moet nog 14 uur wachten ofzo, voordat ik vrij van school ben ... :(

DAAAAHH!!!

Hij is officieel uit

Bewerkt: door flippie13

_O_

Is Specs-Ops al vanaf het begin te spelen, of moet je die unlocken (net als ''Arcade Mode'' in CoD4)?

Bewerkt: door lexus123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...