Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik wilde Mwf2 online spelen, maar ik heb geen verbinding met het psn network... :?

Iemand hetzelfde probleem op de ps3??

Dan maar verder met de campaign, maar ik wilde echt even online spelen.. :cry:

Ze zijn momenteel bezig om iets aan de servers te doen.

Hij doet het nu weer bij mij :puh:

hhhm... hij is nu Online shit aan het updaten... gaat niet echt lekker :S

Link to comment
Delen op andere websites

Vet spel man. :puh: Alleen me trophies doen het niet door een bug heb ik later begrepen. Ik ben nu Single Player aan het doen, maar die vliegveld-missie is eigenlijk best erg. :7

EDIT: Mijn trophies doen het opeens weer nadat ik me patch heb verwijderd. :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Vet spel man. :puh: Alleen me trophies doen het niet door een bug heb ik later begrepen. Ik ben nu Single Player aan het doen, maar die vliegveld-missie is eigenlijk best erg. :7

Wat wij in GTA IV doen is ook erg :$

Ja dat is zo, daar blazen we hele straten op. :7 Alleen hier is het echt het doel om dat te doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details.

D'oh, zal wat zijn als de technologie een minigun door een detectiepoortje vandaag de dag niet meer herkend, of dat alle vliegtuigen toch vliegen zonder dat er mensen aan boord zijn :7

Ik ben overigens nog niet online gegaan, waarschijnlijk suck ik daar hard in :7

Link to comment
Delen op andere websites

Alles aan die missie is geweldig die hele sfeer gewoon, als je door die detectiepoortje loopt, en het alarm afgaat, En dat je op de begane grond ben en dan al die vluchten op het scherm DELAYED zijn. Gruwelijk vet al die details.

D'oh, zal wat zijn als de technologie een minigun door een detectiepoortje vandaag de dag niet meer herkend, of dat alle vliegtuigen toch vliegen zonder dat er mensen aan boord zijn :7

Ik ben overigens nog niet online gegaan, waarschijnlijk suck ik daar hard in :7

Daar ging het niet om ik had het over wat ingame plaatsvond, niet in real life.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...