Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Wie kan er online?

Welk platform? PC gaat perfect.

@ Powerpats, er verandert wel iets aan de cijfers. 19 kills, 1 death zou volgens kill/death ratio gelijk zijn aan 19/1 = 19, terwijl death/kills ratio gelijk zou zijn aan 1/19 = 0.05.

maar dat klopt dan niet want zo slecht ben ik ook weer niet. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan er online?

Welk platform? PC gaat perfect.

@ Powerpats, er verandert wel iets aan de cijfers. 19 kills, 1 death zou volgens kill/death ratio gelijk zijn aan 19/1 = 19, terwijl death/kills ratio gelijk zou zijn aan 1/19 = 0.05.

Nee de ps3

Nope... PS3 is down, omdat dat een bug is in 1.02, ZE MOETEN HET NU FIXEN :( heb net singleplayer uitgespeeld. Nu multiplayer nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel een succesvolle vervolging op de eerste modern warfare 1. :Y

Alleen is deze verhaallijn in het begin nogal moeilijk te volgen voor mensen die het eerste deel niet hebben gespeelt. :Y

Maar er zijn toch gewoon geen mensen die MW 1 niet hebben gespeeld? :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan er online?

Welk platform? PC gaat perfect.

@ Powerpats, er verandert wel iets aan de cijfers. 19 kills, 1 death zou volgens kill/death ratio gelijk zijn aan 19/1 = 19, terwijl death/kills ratio gelijk zou zijn aan 1/19 = 0.05.

Nee de ps3

Nope... PS3 is down, omdat dat een bug is in 1.02, ZE MOETEN HET NU FIXEN :( heb net singleplayer uitgespeeld. Nu multiplayer nog!

Oke bedankt begon me al zorgen te maken xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel een succesvolle vervolging op de eerste modern warfare 1. :Y

Alleen is deze verhaallijn in het begin nogal moeilijk te volgen voor mensen die het eerste deel niet hebben gespeelt. :Y

Maar er zijn toch gewoon geen mensen die MW 1 niet hebben gespeeld? :cab: .

Euh, ikke :$

Maar het is dan inderdaad een beetje verwarrend. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vanmiddag paar multiplayer potjes gespeelt en het beviel me wel. :Y

Ik was na 5 potjes al rank 6! :D

Die soort van bijnamen die je hebt zijn ook wel geinig. :7

Maar die bijnamen krijg je die door je prestaties?

Of krijgt iedereen dezelfde?

Ik kreeg bij rank 5 ééntje met 2fast ofzoiets. :puh:

Voor de rest vond ik het wel leuk dat je na rank 4 al de RPD had met dat wapen was ik in COD 4 altijd goed en in deze COD ging het ook heel goed! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het bij de PS3 ook is, maar wij hebben op de xbox party's. Waar je met vrienden kan praten terwijl je ieder een andere game speelt. Nu heeft MW2 er voor gezorgd dat dat niet meer kan. Bij een teamgame wordt je namelijk verplicht om in de gamechat te gaan. Dat is vrijwel het enige nadeel wat ik nu heb ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het bij de PS3 ook is, maar wij hebben op de xbox party's. Waar je met vrienden kan praten terwijl je ieder een andere game speelt. Nu heeft MW2 er voor gezorgd dat dat niet meer kan. Bij een teamgame wordt je namelijk verplicht om in de gamechat te gaan. Dat is vrijwel het enige nadeel wat ik nu heb ervaren.

Zoiets hebben wij ook bij Playstation 3 tekstchat.

Maar je bedoelt dus dat je niet de tekstchat van Xbox zelf kan gebruiken?

Ik heb het nog niet getest bij PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

JEZUS WAT EEN CRYBABYS ZIJN ER ZEG!op youtube staat het vol van de reacties dat dit ziek is en dat die eerste level gewoon nooit had mogen komen en shit,en op MW 1 staat het vol met boycot MW2 servers :S ze zeggen dat je geen hele groep onschuldige mensen moet vermoorden.... hoe dom kun je zijn het zijn NPS's die lachen weer vrolijk als je op restart drukt jonge het is een spel?! :cab: heb echt een hekel aan die mensen die medelijden hebben aan nep-ingame-mensen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...