Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

ik heb net de derde(of 4e) missie gedaan, er komen er vast nog wel meer.

In de missie No Russian moet je met zo'n vage rus en 2 anderen een luchthaven overhoop schieten, je schiet er mensen zonder reden neer, uiteindelijk word je door de leider ervan zelf doodgeschoten omdat hij weet dat je een spion bent

Link to comment
Delen op andere websites

In welke game mode?

Want als je dat in deathmatch kan. :7

Vandaag nog wat verder gespeelt online ben nu al rank 13. :puh:

De meeste maps vindt ik wel leuk, alleen heb je ergens zo sneeuw map die echt veel te groot is ik raak er bijna de weg kwijt. :7

En ik had vandaag ook een killstreak van 13. :D

ook was er een nogal domme map met een struik gewas in het midden waar je dan oftewel langst moest lopen of via ondergrondse tunnels er door heen moest gaan. :7

De online map met Markarov's huis is ook wel leuk.^_^

Dat was Team Deathmatch of Domination, weet het niet goed meer. Overigens heb ik nog maar één sneeuw map gezien, en dat is die waar ik deze punten op haalde. Was het met duikboten? :puh:

Die Wastelands map met struik in het midden vind ik ook best saai. Veel te wijds voor 12 personen. :(

Nee het was er geen met duikboten. :N

Het was er één waar één groep respawnd in een soort van dorpje en een andere greop respawnd ergens bij een treinspoor die naar dat dorpje leidt. :Y

Maar in het algemeen vindt ik alle maps nogal groot tegenover COD 4. :Y

Die is er wel. Volgens mij heet die naval base of zo. Daar liggen dus wat duikboten (die alleen maar voor de sier zijn) en wat pakhuizen. Leuke map. Die Overpass map haat ik echt, die regen, je kunt echt niemand zien behalve met een heartbeat sensor, en dan ben ik nou weer net te laag om dat ding te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een vaag probleem.

Ik ben nu bij een missie dat 2 groepen elkaar afschieten en ik er tussen door moet naar een LZ.

Maar telkens als ik op een bepaald punt ben sluit me game zomaar af..

Ik heb verschillende wegen geprobeerd maar niets lukt..

What can i do ?!??

Ik zie net dat hij The enemy of my enemy heet

Nu sluit hij zelfs af na het laden van de missie :(

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de multiplayer echt geweldig, het is beter uitgebalanceerd en Juggernoob, Martyrdom en Last Stand zijn deathstreak perks, eindelijk kan ik gewoon blijven staan als ik iemand dood. Ik vind de maps wel tegenvallen, ze zijn niet slecht, maar echt leuk zijn ze niet. Ik vind Bloc zelfs beter dan MW2 maps, en dat is niet eens mijn favoriete map ik veto hem meestal. Ze hadden ons toch remakes van MW1 maps belooft? Ik vind de Scavanger perk de domste idee. Als je ons geen ammo laat oppikken, geef ons tenminste meer ammo. :duh:

PS: Speelt IW Halo? Want de heartbeat sensor werkt precies op hetzelfde manier als de Motion Tracker, het ziet zelfs hetzelfde eruit als de bovenste helft van een motion tracker.

PS2: Ik heb lekker eerste drie uur vrij, dus ga ik MW2 spelen.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb gisteren de hele tijd MW 2 kunnen spelen.

Toen ik vanochtend de game opstarte was ik bij de missie: The enemy of my enemy.

Ik leuk spelen tot op 1 punt de game gewoon uitviel.

Weer opnieuw opgestart en toen gebeurde het op hetzelfde punt weer.

Weer opnieuw maar deze keer via andere weg... ook uitgevallen.

Toen ik hem na een paar keer proberen weer opstarte viel hij zelfs uit nadat de missie geladen was.

Dit heb ik alleen in Story mode, in die andere(special ops ofzow) werkt hij wel gewoon.

En als ik hem moet herinstalleren, waar zitten dan de savegames etc. ?

Mvg.

EDIT: Ik zie net dat het bij alle missies nu zo is :(

EDIT2: ik heb net heel even die missie kunnen spelen maar toen viel hij weer uit.

Die missie is btw. bij act III

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Een oplossing voor je afsluit probleem heb ik niet maar miscchien wel de locatie van je savegames..

Bij COD MW1 was dit de lokatie van de savegames (in Vista):

Gebruikers -> je eigen gebruikersnaam -> appData -> Local -> Virtual Store -> Program files -> Activision

Dit is bij MW1 bij mij op de pc zo. Ik weet niet of het bij jou windows 7 versie op jouw pc hetzelfde is maar je kunt eens kijken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die Spec-Ops echt geweldig. Heb nu 24/69 sterren en heel Alpha op Veteran uitgespeeld (deels met vrienden). De helft van Bravo gedaan en 1 van Charlie. Het is goed gedaan hoe je met elkaar kan, en moet, samenwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...