Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

JEZUS WAT EEN CRYBABYS ZIJN ER ZEG!op youtube staat het vol van de reacties dat dit ziek is en dat die eerste level gewoon nooit had mogen komen en shit,en op MW 1 staat het vol met boycot MW2 servers :S ze zeggen dat je geen hele groep onschuldige mensen moet vermoorden.... hoe dom kun je zijn het zijn NPS's die lachen weer vrolijk als je op restart drukt jonge het is een spel?! :cab: heb echt een hekel aan die mensen die medelijden hebben aan nep-ingame-mensen :ch:

Je hebt het over die vliegtuig missie neem ik aan?

Nouja ik vindt als je die missie niet wilt doen skip hem dan gewoon het wordt je zelfs 2 keer gevraagt of je hem wilt doen. :Y

Je kan er toch geen trophy's of archievements krijgen dus je hebt toch niks te verliezen.

Btw: Kan er iemand op mijn vraag antwoorden over die bijnamen in multiplayer?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vanmiddag paar multiplayer potjes gespeelt en het beviel me wel. :Y

Ik was na 5 potjes al rank 6! :D

Die soort van bijnamen die je hebt zijn ook wel geinig. :7

Maar die bijnamen krijg je die door je prestaties?

Of krijgt iedereen dezelfde?

Ik kreeg bij rank 5 ééntje met 2fast ofzoiets. :puh:

Voor de rest vond ik het wel leuk dat je na rank 4 al de RPD had met dat wapen was ik in COD 4 altijd goed en in deze COD ging het ook heel goed! :Y

Volgens mij krijg je de bijnamen na een bepaald level te hebben gehaald. ;) (Ik ben overigens al level 13)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hulp nodig met een missie het betreft die missie wat plaatsvind in de villa.

Je moet dan een computer van die makovich ofz beschermen. Ik word altijd compleet gerushed door die soldaten die de villa belegeren. ik weet dat er heel veel wapens in het huis zijn. Maar welke is het beste om te gebruiken ?

En een andere vraag, wat zijn de beste tactieken ? Ik heb C4 geprobeert voor de deuren te plaatsen, Maar als ik eenmaal bij de deur ben word ik al helemaal aan flarden geschoten. En wat is het beste plaats om te schieten op de soldaten ?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een machine geweer werkt altijd wel (weet de namen niet meer :puh:) en dan moet je daarbij je beide slots helemaal vullen. Dat gedaan, dan ga je net achter de computer staan. Ze zullen je niet van achter pakken, altijd vanuit een van de 2 deuren. En dan maar rondschieten

En ik heb 'm net voltooid, voor mijn gevoel net iets te kort. Nu maar naar de Spec Ops en Multiplayer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk grapje:

Moet je eens dat level doen in Markarov's Safehouse en dan naar de 2e verdieping. In zijn laatste kamer moet je naar de badkamer lopen en dan in de badkuip kijken waar een opblaaspop ligt. :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het uitgespeeld, best teleurgesteld in 5 1/2 uur door de storyline heen in normal.

Einde vond ik trouwens best wel flauw, haast exact hetzelfde als cod mw, jij ligt daaer halfdood op de grond en dan gooi je met je laatste kracht een mes in het hoofd van die generaal. Haatte hem echt, het moment dat hij Roach vermoorde, Had ik echt een GRRRR moment. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...