Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

die maps van multiplayer zijn gigantisch. moet er echt aan wennen. Heb in een map zelfs maar 4 vijanden gezien. terwijl ik toch de hele tijd de hele map door rende. Komt zeker omdat iedereen zit te campen.

In de vorige COD zat je tenminste nog een beetje op elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Bewijs om te tonen dat het beter gaat:

20z7gbt.png

En dat terwijl ik gisteren maximaal 10 kills en minimaal 15 deaths op één match haalde. :bier:

Dit is overigens op de Submarine Base, met de TAR (Assault rifle) met Bling perk: zowel nade launcher als red dot sight. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuke toevoeging voor als je hem uitgespeeld:

Als je het verhaal hebt uitgespeeld krijg je aparte credits te zien met een rondleiding door een museum met de verschillende missies erin. Als je dan terug gaat naar je Menu > Story > Mission Select > Museum dan kan je zelf rondlopen met een geweer en kun je dus al die personen die je in de credits ziet (behalve het publiek) neerschieten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bewijs om te tonen dat het beter gaat:

20z7gbt.png

En dat terwijl ik gisteren maximaal 10 kills en minimaal 15 deaths op één match haalde. :bier:

Dit is overigens op de Submarine Base, met de TAR (Assault rifle) met Bling perk: zowel nade launcher als red dot sight. :)

In welke game mode?

Want als je dat in deathmatch kan. :7

Vandaag nog wat verder gespeelt online ben nu al rank 13. :puh:

De meeste maps vindt ik wel leuk, alleen heb je ergens zo sneeuw map die echt veel te groot is ik raak er bijna de weg kwijt. :7

En ik had vandaag ook een killstreak van 13. :D

ook was er een nogal domme map met een struik gewas in het midden waar je dan oftewel langst moest lopen of via ondergrondse tunnels er door heen moest gaan. :7

De online map met Markarov's huis is ook wel leuk.^_^

Link to comment
Delen op andere websites

In welke game mode?

Want als je dat in deathmatch kan. :7

Vandaag nog wat verder gespeelt online ben nu al rank 13. :puh:

De meeste maps vindt ik wel leuk, alleen heb je ergens zo sneeuw map die echt veel te groot is ik raak er bijna de weg kwijt. :7

En ik had vandaag ook een killstreak van 13. :D

ook was er een nogal domme map met een struik gewas in het midden waar je dan oftewel langst moest lopen of via ondergrondse tunnels er door heen moest gaan. :7

De online map met Markarov's huis is ook wel leuk.^_^

Dat was Team Deathmatch of Domination, weet het niet goed meer. Overigens heb ik nog maar één sneeuw map gezien, en dat is die waar ik deze punten op haalde. Was het met duikboten? :puh:

Die Wastelands map met struik in het midden vind ik ook best saai. Veel te wijds voor 12 personen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

In welke game mode?

Want als je dat in deathmatch kan. :7

Vandaag nog wat verder gespeelt online ben nu al rank 13. :puh:

De meeste maps vindt ik wel leuk, alleen heb je ergens zo sneeuw map die echt veel te groot is ik raak er bijna de weg kwijt. :7

En ik had vandaag ook een killstreak van 13. :D

ook was er een nogal domme map met een struik gewas in het midden waar je dan oftewel langst moest lopen of via ondergrondse tunnels er door heen moest gaan. :7

De online map met Markarov's huis is ook wel leuk.^_^

Dat was Team Deathmatch of Domination, weet het niet goed meer. Overigens heb ik nog maar één sneeuw map gezien, en dat is die waar ik deze punten op haalde. Was het met duikboten? :puh:

Die Wastelands map met struik in het midden vind ik ook best saai. Veel te wijds voor 12 personen. :(

Nee het was er geen met duikboten. :N

Het was er één waar één groep respawnd in een soort van dorpje en een andere greop respawnd ergens bij een treinspoor die naar dat dorpje leidt. :Y

Maar in het algemeen vindt ik alle maps nogal groot tegenover COD 4. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, die map met treinsporen, nu weet ik het weer. Die heet Derail, en is inderdaad best wel groot. :puh: Ik mis overigens een sniper map als Crossfire in MW 1. :blauw:

Crossfire vond ik totaal niet geschikt om op te snipen. Meer Overgrown met Ghillie Suits.

Link to comment
Delen op andere websites

Crossfire was de enige map waar ik met sniper over de 50 kills haalde. :puh:

Overigens zijn er al een heleboel hacks te zien op Youtube. Da's echt F*cked Up, want niemand kan hen kicken of bannen, zelfs de spelers niet met votes. Net speciaal daarvoor een Twitter aangemaakt, om te vragen aan FourZeroTwo of ze daar iets op gaan vinden. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...