Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Derail vind ik zoiezo een kutmap. :puh:

Vraagje, kan je dit trouwens ook met meerdere controllers spelen ? achter staat 1-4 spelers maar volgens mij bedoelen ze daar alleen maar online splitscreen mee. maar morgen komt een vriend langs, en dan wil ik het liefst splitscreen spelen met 2 controllers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat rushen veel effectiever is. Als sniper moet je lang wachten voordat je kills maakt. En ik ben vandaag met vrienden MW2 gaan spelen in 'Afghan'. En ze wisten niet hoe snel ze in de grot moesten komen. En als ik splitscreen multiplayer doe, krijg ik met de predator missle geen rode vierkantjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Karashi? Nee niet echt. Die ene andere die in de stad afspeelt ook niet echt, en die maps kom ik heel vaak.

En ben net voor het eerst als eerste van de match geworden :puh: Merk echt dat het nu vele malen beter gaat dan in het begin. Bijna geen negatieve KD en ik heb ook veel meer raak.

Link to comment
Delen op andere websites

@PowerPats: Je kunt met twee man Spec Ops doen, of met twee tot vier man offline multiplayer. Dat wil zeggen dat je gewoon TDM, Headquaters etc kunt doen. Het is nu wel verbeterd tegenover MW's offline MP. Nu heb je je eigen rank systeem en kun je zelfs classes maken.

Online rockt overigens weer op de Call of Duty manier, al hebben veel mensen nog niet echt door dat ze af en toe stom bezig zijn. Iemand die ooit een killstreak neerhaalt hier? Ik denk maar weinig. Ik heb steeds vaker m'n 11 killstreak; de Choppergunner. Echt niemand die je neerhaalt, soms wat mensen die op je schieten. Maar ik haal er gemakkelijk heel veel kills mee, en niemand die er ook maar iets aan doet. Ik lach me kapot, want een gast in het andere team die ook een Choppergunner kreeg heeft er maar kort plezier van gehad. Maar een kill of 4 denk ik, toen kwam hij m'n vriend de Stinger tegen.. ^^

Maargoed, online is weer leuk. Al moet ik zeggen dat ik het nog steeds jammer vind van de terugslag, want het is opzich erg noobfriendly geworden. Iedereen die een SCAR H kan oppakken, richten en de trekker overhalen. Mja, daar onderscheid iemand zich mee door dat soort dingen niet te gebruiken. En ook zéér jammer dat ze er Stopping Power in hebben gehouden. Halen ze Juggernaugt eruit, maar SP erin. Domme keuze in mijn ogen, gezien de twee elkaar uit balanceerde.

En nog een kleine opmerking over de discussie op een van de vorige pagina's; De noobtube is heel wat minder dan in MW. Ik heb er in MW2 eigenlijk helemaal geen probleem mee, gezien je nu wel een beetje moet richten om iemand te doden. Bij MW was de damage vele malen groter.

Spec Ops zijn ook mega fun, al zijn sommige op Veteran me toch moeilijk zeg.. Mijn god. Maar ik heb de meeste wel al gedaan. :dans: Al moet ik nog zien dat die laatste twee me lukken. Bij eentje moet je met alleen explosieven 10 Juggernaugts doden in de Favella. Twee lukken er meestal wel, maar dan komen ze met twee tegelijk en dan gaan we gegarandeerd de pijp uit.. :')

Link to comment
Delen op andere websites

okiee net de storyline uitgespeelt, en wat een waardeloos einde is het aan zo'n mooi verhaal.

Maar het zegt wel wat over wat er in de toekomst gaat komen/gebeuren.

Modern Warfare 3! :D

okiee net de storyline uitgespeelt, en wat een waardeloos einde is het aan zo'n mooi verhaal.

Het is echt helemaal niet hoe je het zou willen.

Die terrorrist heb je helemaal niet vermoord

Een vervolg is imo wel aannemelijk.

Trouwens wel een geinig level dat je na het uitspelen unlocked

Het museum en daar heb je alle decors van levels die je hebt gespeelt, doen ik het in de aftiteling zag had het een hoog wtf gehalte, ik dacht eerst dat het allemaal 'geacteerd' was, iemand uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals het eerder geschreven werdt, doet nooit iemand iets aan heli's en AC-130. Ik begrijp echt niet waroom niemand het doet,als je een AC-130 neerhalt krijg je 300XP en je helpt je team. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik Sabotage of HQ's verloor omdat er een stomme AC-130 of een heli ons alemaal afmaakte als we probeerden bij de objective te komen. Maar sinds nu ik de Stinger heb vrijgespeeld is het geen probleem meer. Je kan ook Predator UAV's neerhalen, want ze vliegen rondjes om de map als iemand eentje heeft vrijgespeeld. Ik heb zeker veel mensen boos gemaakt, omdat ik hun heli's meteen neerhal (en hun Predators voordat ze zelfs konden gebruiken). :puh:

LANG LEVE DE STINGER!!! :dans:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...