Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Welke mode is het best om te ranken online? Dus bij welke verdien je (extra) veel punten?

In de vorige delen waren dat Search & Destroy en Headquaters of dat nu nog zo is weet ik niet. :N

Ik speel alleen maar Deathmatch! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, gisteren van 6 uur tot vanochtend 11 uur bij een vriend gechilled en zeker 4 uur lang, non-stop MW2 gespeeld vanaf 12 uur 's nachts..

Ik ben er ziek van :puh:, alleen maar 360'en xD

Ondertussen hier thuis gespeeld tot ik lvl 32 was, kheb ondertussen ook P90 Akimbo en PP-2000 Akimbo gehaald!

Allemaal dankzij deze Guide die ik ene en vriend gister bij de Media Markt in Den Haag hebben gehaald!

Ik ben er zoooo blij mee :D

Kheb van Bradygames ook al een guide van COD: WAW en GTA IV :puh:

Hoe duur? 15?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet Ground Wars spelen. 18 spelers op een map. Je gaat dan misschien vaak dood, dus minders streaks, maar er lopen er veel meer rond.

En ik heb nu de SCAR-H (ja, ik weet het, iedereen kan dat ding besturen, maar hij is echt zo fijn) met een heartbeat sensor en thermal scope. Daar heb je echt zoveel aan. Niet normaal. De scope voor het hele verre, en dan de sensor voor het kortere werk. Kan het beter? Denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke mode is het best om te ranken online? Dus bij welke verdien je (extra) veel punten?

In de vorige delen waren dat Search & Destroy en Headquaters of dat nu nog zo is weet ik niet. :N

Ik speel alleen maar Deathmatch! :)

Ik doe de hele tijd Headquartes, maar net even Search & Destroy gedaan en dat gaat wel lekker snel qua punten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet Ground Wars spelen. 18 spelers op een map. Je gaat dan misschien vaak dood, dus minders streaks, maar er lopen er veel meer rond.

En ik heb nu de SCAR-H (ja, ik weet het, iedereen kan dat ding besturen, maar hij is echt zo fijn) met een heartbeat sensor en thermal scope. Daar heb je echt zoveel aan. Niet normaal. De scope voor het hele verre, en dan de sensor voor het kortere werk. Kan het beter? Denk het niet.

Ja, een TAR met die Attachtments :puh:

In de 360 Leaderboard staan er nu al mensen van 3de Prestige. Echt ziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je moet Ground Wars spelen. 18 spelers op een map. Je gaat dan misschien vaak dood, dus minders streaks, maar er lopen er veel meer rond.

En ik heb nu de SCAR-H (ja, ik weet het, iedereen kan dat ding besturen, maar hij is echt zo fijn) met een heartbeat sensor en thermal scope. Daar heb je echt zoveel aan. Niet normaal. De scope voor het hele verre, en dan de sensor voor het kortere werk. Kan het beter? Denk het niet.

Ja, een TAR met die Attachtments :puh:

In de 360 Leaderboard staan er nu al mensen van 3de Prestige. Echt ziek.

Die hebben gewoon non-stop zitten gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke mode is het best om te ranken online? Dus bij welke verdien je (extra) veel punten?

In de vorige delen waren dat Search & Destroy en Headquaters of dat nu nog zo is weet ik niet. :N

Ik speel alleen maar Deathmatch! :)

Ik doe de hele tijd Headquartes, maar net even Search & Destroy gedaan en dat gaat wel lekker snel qua punten. :tu:

Ik vind groundwar wel erg goed qua punten. volgens mij was dat Team deathmatch + capture the flag in een.

Trouwens is er al wat bekend over een dubbel XP weekend ? heb er wel zin in.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Welke mode is het best om te ranken online? Dus bij welke verdien je (extra) veel punten?

In de vorige delen waren dat Search & Destroy en Headquaters of dat nu nog zo is weet ik niet. :N

Ik speel alleen maar Deathmatch! :)

Ik doe de hele tijd Headquartes, maar net even Search & Destroy gedaan en dat gaat wel lekker snel qua punten. :tu:

Ik vind groundwar wel erg goed qua punten. volgens mij was dat Team deathmatch + capture the flag in een.

Trouwens is er al wat bekend over een dubbel XP weekend ? heb er wel zin in.

Volgens mij doet alleen Treyach dat. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Welke mode is het best om te ranken online? Dus bij welke verdien je (extra) veel punten?

In de vorige delen waren dat Search & Destroy en Headquaters of dat nu nog zo is weet ik niet. :N

Ik speel alleen maar Deathmatch! :)

Ik doe de hele tijd Headquartes, maar net even Search & Destroy gedaan en dat gaat wel lekker snel qua punten. :tu:

Ik vind groundwar wel erg goed qua punten. volgens mij was dat Team deathmatch + capture the flag in een.

Trouwens is er al wat bekend over een dubbel XP weekend ? heb er wel zin in.

Volgens mij doet alleen Treyach dat. :7

Het is niet alsof Treyach het alleen recht heeft om een dubbel XP weekend uit te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...