Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ben ook nog nooit genuked. Wil het voorde gein wel een keer meee willen maken, en ook wel gebruiken, maar zo verpest je het wel een beetje voor de andere. Jij bent dan wel ownage, maar toch wel naai voor de andere die misschien ook wel lekker gingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wel. Dit staat er:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)

Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better

DirectX: Microsoft DirectX® 9.0c

Hard Drive: 12GB of free hard drive space

Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation

Link to comment
Delen op andere websites

Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is?

Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag pas echt begonnen aan spec ops. Ik wil graag in Delta. Het is toch best wel pittig om in sommige missies 3 sterren te krijgen. Met de sneeuwscooter-race zat ik nog net met 20 milliseconden op 3 sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag pas echt begonnen aan spec ops. Ik wil graag in Delta. Het is toch best wel pittig om in sommige missies 3 sterren te krijgen. Met de sneeuwscooter-race zat ik nog net met 20 milliseconden op 3 sterren.

Bij de laatste van Echo moet je 15 Juggernauts neermaaien ;) En de Ops ervoor 10... Dus bereid je maar voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens is er iemand geïnteresseerd om met mij het hele spec ops door te lopen ?

Ik wil wel. smile3.gif

ik het het trouwens wel voor de ps3 he.

Ik heb hem voor de PC. :)

@ Lexus, ik heb die 2 spec ops met die juggernauts gehaald op veteran met een vriend. Het is echt ZO moeilijk. :7 Wij vielen iemand aan en toen rende ik naar achter om een hoek recht in het gezicht van een andere Juggernaut. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...