Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Lol, ik ging Spec-Ops spelen met een vriend van me. We hebben al heel veel sterren (meer dan de helft) maar 1 level lukte ons niet. Breach & Clear. Deze op Veteran met een vriend is niet leuk. Er zit ook nog een een tijdslimiet op en zeer veel mensen met Riot-Shields. Toen probeerde ik het in m'n eentje, deed ik het in 21.25s :D

Link to comment
Delen op andere websites

Opzondag 15 november 2009 10:48[/url] schreef kwaitnait het volgende:

WTF

Fake of echt?

Dit vraag ik me nu ook af want... echt of nep?

Ik ga het is uitproberen, want het lijkt wel echt. :puh:

EDIT: Even snel gechekt en op playstation 3 werkt het niet er kwam niet eens een blikje uit. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Opzondag 15 november 2009 10:48[/url] schreef kwaitnait het volgende:

WTF

Fake of echt?

Dit vraag ik me nu ook af want... echt of nep?

Hartstikke fake. Dat zie je zo. Waarom zou IW een achievement maken dat gewoon nergens op slaat? Eerst 35 keer op 'x' drukken voordat de missie start. Het is nergens goed voor en er gebeurt niks. Dit heb ik zelf bedacht, maar er zijn ook feiten dat dit dus gewoon een mod is:

KLIK, zoals je ziet is de achievement die die gozer krijgt de 2de achievement van boven op de site. Hij heeft het plaatje gewoon gemod en de G aangepast. Ik dacht al dat ik het plaatje herkende... +ZlaNQ==.jpg

Je ziet ook gewoon aan die lach op z'n gezicht op 0:20 en daarna dat vol zit te liegen. Uitdrukkingen op je gezicht als je liegt kan je nooit verstoppen.

EDIT:

Hidden Spots:

http://www.youtube.com/watch?v=8tsAItoALC8

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...