Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Aight, heb COD4 MW2 Prestige Edition binnen. Echt gaaf zeg, 'k weet niet wat ik eerst ga doen. Singleplayer of Multiplayer? XD

Geplaatst:

Aight, heb COD4 MW2 Prestige Edition binnen. Echt gaaf zeg, 'k weet niet wat ik eerst ga doen. Singleplayer of Multiplayer? XD

Singleplayer.

Geplaatst:

Ik heb de game vandaag al in handen gehad.. Een klasgenoot had m bij zich, dat gaf mij even de gelegenheid om er op te kwijlen _O_

Geplaatst:

Ik zit op dit moment ff afscheid te nemen op msn, ik heb hem nu dus ook binnen en zal wss me cijfers + me postcount niet laten groeien XD

Damn, hij ziet er wel erg vet uit, me dag was gelijk goed toen ik onze brievenbus open deed :D:D

Geplaatst:

Bedoel je dat je de game nog niet hebt of dat je hebt wel hebt alleen dan niet met de gewone post?

Als ik mijn games bestel worden die vaak ook niet met de gewone post bezorgd. Meestal in de namiddag. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is maar bij wel is dit bijna altijd het geval..

Geplaatst:

Bedoel je dat je de game nog niet hebt of dat je hebt wel hebt alleen dan niet met de gewone post?

Als ik mijn games bestel worden die vaak ook niet met de gewone post bezorgd. Meestal in de namiddag. Ik weet niet of dit bij iedereen zo is maar bij wel is dit bijna altijd het geval..

Ik heb hem nog helemaal niet nee.

Geplaatst:

Dit wordt mijn eerste COD sinds deel 1 :puh:

De multiplayer moet briljant zijn en daarom koop ik hem ook.

Schaam je! Je hebt een stukje gamehistorie gemist.

Ik weet het :puh: Maar COD heeft me nooit iets geboeid totdat ik Killzone 2 kocht en fps online toch wel erg verslavend zijn :puh:

Krijg hem met sinterklaas dus ik moet nog even wachten :(

Geplaatst:

Ben hem hiernet gaan halen met twee vrienden die even meegingen naar Free Record Shop. Eén van hen wou 'm voor de ps3, en ik voor de PC. We hadden beiden het laatste exemplaar. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...