PimTerror Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wat zijn renders? (sorry, ik ben nieuw met die graphics-shit) Reageren
Jay; Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wat zijn renders? (sorry, ik ben nieuw met die graphics-shit) Renders zijn niets meer dan uitgeknipte afbeeldingen. Vaak heb je een afbeelding waar een personage op staat, maar is die door alle effecten eromheen moeilijk bruikbaar voor in bijvoorbeeld een signature. Dan heb je de keuze om het personage of object uit de afbeelding te knippen. Hiervoor heb je uiteraard wel instructies nodig, aangezien uitknippen/renderen niet zo makkelijk is als het lijkt. Reageren
PimTerror Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Wat zijn renders? (sorry, ik ben nieuw met die graphics-shit) Renders zijn niets meer dan uitgeknipte afbeeldingen. Vaak heb je een afbeelding waar een personage op staat, maar is die door alle effecten eromheen moeilijk bruikbaar voor in bijvoorbeeld een signature. Dan heb je de keuze om het personage of object uit de afbeelding te knippen. Hiervoor heb je uiteraard wel instructies nodig, aangezien uitknippen/renderen niet zo makkelijk is als het lijkt. Okee bedankt voor de uitleg , ik edit dit bericht zodra ik er een gemaakt heb. Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Eigenlijk is het veel meer dan dat Het duurt soms heel lang voor een render te maken omdat er veel rond die focal hangt ( focal=belangrijkste in de stock=afbeelding). Als je een ingewikkelde achtergrond hebt duurt het ook langer om die te maken Als je een achtergrond hebt waar bijna niets op staat dan is het ook makkelijker om die focal te renderen Voorbeeldje van een makkelijke achtergrond: http://www.bergoiata.org/fe/divers16/smiley+1+(800x600).jpg Voorbeeldje van een moeilijke achtergrond: http://www.musical-info.nl/Weblog/images/t...ty_05_copy3.jpg Snap je het een beetje ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.