QinX Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 mijn resultaten: toch wel redelijk voor een niet overgeclockte setup die 5850 doet het em Reageren
Emaitroy Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Geplaatst: 24 december 2009 weetje wat ik nou zo mooi vind, dat mijn systeempje dat ik heb gekocht voor €430,- gewoon in de toptien staat, en als ik ooit nog 'n nieuw moederbord heb kan ik nog veel meer halen. we hebben wel een paar hele mooie pc's ertussen zitten, blijf benchen Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 weetje wat ik nou zo mooi vind, dat mijn systeempje dat ik heb gekocht voor €430,- gewoon in de toptien staat, en als ik ooit nog 'n nieuw moederbord heb kan ik nog veel meer halen. we hebben wel een paar hele mooie pc's ertussen zitten, blijf benchen Heel ironisch, maar als ik de laatste benchmark er bij voeg dan word jouw systeem uit de top 10 gegooid. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 weetje wat ik nou zo mooi vind, dat mijn systeempje dat ik heb gekocht voor €430,- gewoon in de toptien staat, en als ik ooit nog 'n nieuw moederbord heb kan ik nog veel meer halen. we hebben wel een paar hele mooie pc's ertussen zitten, blijf benchen Heel ironisch, maar als ik de laatste benchmark er bij voeg dan word jouw systeem uit de top 10 gegooid. das dan weer jammer Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 nou wanneer kom ik nou in de top 10 ... merry christmas! Reageren
Emaitroy Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 nou wanneer kom ik nou in de top 10 ... merry christmas! niet zo aandringen, dan kan ik er nog ff van genieten Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) nou wanneer kom ik nou in de top 10 ... merry christmas! niet zo aandringen, dan kan ik er nog ff van genieten Des te sneller verdwijnt die van jou uit de top 10 . Alles weer up-to-date! Bewerkt: 25 december 2009 door Galiorix Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik baal er echt van dat mijn moederbord kak is. Zijn er al Lucid-Hydra moederborden te koop compatibel met socket 755/core 2 quads? Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik baal er echt van dat mijn moederbord kak is. Zijn er al Lucid-Hydra moederborden te koop compatibel met socket 755/core 2 quads? Er zijn überhaupt geen Lucid Hydra borden te koop. Reageren
QinX Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Ik baal er echt van dat mijn moederbord kak is. Zijn er al Lucid-Hydra moederborden te koop compatibel met socket 755/core 2 quads? Gaan ook niet komen denk ik, de i7 en misschien de snelste Phenom II zullen er baat bij hebben, maar een C2Q gaat geen nut hebben aan linear schalende videokaarten omdat een HD5870 al bijna te veel is. Wat ik van plan was voor ik de reacties zag: Bewerkt: 25 december 2009 door QinX Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Gaan ook niet komen denk ik, de i7 en misschien de snelste Phenom II zullen er baat bij hebben, maar een C2Q gaat geen nut hebben aan linear schalende videokaarten omdat een HD5870 al bijna te veel is. Wat ik van plan was voor ik de reacties zag: Behalve dat er kut muziek op de achtergrond draait, is er eigenlijk weinig boeiends te zien :$. Ik was wel benieuwt geweest naar de FPS zo door de benchmark heen. Reageren
QinX Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Gaan ook niet komen denk ik, de i7 en misschien de snelste Phenom II zullen er baat bij hebben, maar een C2Q gaat geen nut hebben aan linear schalende videokaarten omdat een HD5870 al bijna te veel is. Wat ik van plan was voor ik de reacties zag: Behalve dat er kut muziek op de achtergrond draait, is er eigenlijk weinig boeiends te zien :$. Ik was wel benieuwt geweest naar de FPS zo door de benchmark heen. Mja komt nog wel een keer, op het eind kun je de fps ook nog even zien . Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Bump Nieuwe PC, nieuwe test Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 Is dat niet een beetje weinig voor die CPU+GPU? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.