Jump to content

Show hier je 3D Mark score


Galiorix

Recommended Posts

Geluksvogel, nee helaas. :N Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. :7 Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten.

zou in dit geval even contact op nemen met de fabrikant.

trouwens wel redelijk vreemd dat de X3 wel ondersteund word en de X4 niet.

Nóg vreemder is dat een X4 945 wél ondersteund wordt, maar een X4 940 niet volgens de "CPU support list" op de ASUS site. Toch raar dat ik gewoon alles kan doen met een processor die niet ondersteund word. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    40

  • Galiorix

    39

  • Djmaddox

    31

  • Sprunk

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geluk bij een ongeluk. Die 940 gaat hem niet worden, dus zit mijn 720 weer in het socket. En weet je wat nou zo leuk is. Die koeler die bij de 940 zat heeft wél heatpipes, 4 in totaal. En tevens ongeveer 2x zo veel koelvinnen. Deze koelt de 720 echt véél beter dan dat aluminium stuk schroot wat bij de 720 wel geleverd. Nu op de achtergrond is Prime95 bezig met stressen, de CPU loopt op 3.4 Ghz en de CPU wordt maximaal 53 Graden. Dat is gewoon een klein wereld wonder aangezien ik met de koeler van de 720 al gauw aan de 60c zat op 3.2 Ghz. Laat Prime95 nog even wat uurtje's draaien en dan maar hopen dat mijn PC stabiel is. En natuurlijk zal ik dadelijk even 3dmark draaien en screens posten. Eerst kijken of 3.6 Ghz haalbaar is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat lijkt me logisch. Als je een 720 unlockt, wordt het herkend als een 920. En net zoals de 940 werkt die niet op mijn moederbord. ^_^

@ hierboven: Nee, we willen screens zien, waarop o.a. de uitslag staat, en toch ook een screen van CPU- en GPU Z.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat lijkt me logisch. Als je een 720 unlockt, wordt het herkend als een 920. En net zoals de 940 werkt die niet op mijn moederbord. ^_^

@ hierboven: Nee, we willen screens zien, waarop o.a. de uitslag staat, en toch ook een screen van CPU- en GPU Z.

Waarom wil je dat zien...? Dat slaat nergens op op die PIC staat gewoon allees wat je moet weten...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je dat zien...? Dat slaat nergens op op die PIC staat gewoon allees wat je moet weten...

Dat is helemaal geen duidelijke screen, dat kan je ook zelf allemaal invullen.

Nou reken het dan alleemaal maar is uit dan zie je dat ik gelijk heb...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...