Jump to content

Show hier je 3D Mark score


Galiorix

Recommended Posts

De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    40

  • Galiorix

    39

  • Djmaddox

    31

  • Sprunk

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben.

Denk dat het wel meevalt, en ach proberen waard, je krijgt alleen meer waar voor je geld.

Link to comment
Delen op andere websites

De kans dat je een goed werkende quad core hebt is niet geweldig groot, aangezien je een latere batch hebt van de triple core serie en ze alleen maar in het begin gebruik maakte van goedwerkende quad cores om zo genoeg exemplaren bij de launch te hebben.

fout! juist nu is de kans groter.

reden:

AMDs Phenom II serie is de 45nm serie van AMD in het begin had AMD en ook TSMC(co producent voor AMD) moeite met die procedé. Nu dat 45nm volwassen is en dat ze het beide onder de knie hebben is de hoeveelheid slechte quads zo laag dat het over grote deel van de Triple cores juist wel in een Quadcore kan worden verandert.

Misschien dat je met deze Quadcore niet goed kunt overklokken maar ja. Heb je liever 3xeen kleine snelheids verhoging erbij? of 1x1 complete core die 2-3 GHz is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nieuwe processor* , nieuwe benchmark score:

* Een goede kennis van mij heeft tijdens een faillissement-leegverkoop ergens in Verweggistan 2 gloednieuwe Phenom II X4 940 processors gekocht voor 150 euro. Flinke korting dus. Maarja, die ex-ondernemer moest wel. :7 1 Hield die gozer er zelf, 1 gaf hij erg weg. Gratis! die is dus bij mij beland. Scheelt wel, nu hoef ik me X3 niet meer te unlocken. ^_^

Nét geen 14900, en dus helaas nét geen 1500. Maar toch vind ik de score best netjes. Alles is hetzelfde behalve de processor.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe processor* , nieuwe benchmark score:

* Een goede kennis van mij heeft tijdens een faillissement-leegverkoop ergens in Verweggistan 2 gloednieuwe Phenom II X4 940 processors gekocht voor 150 euro. Flinke korting dus. Maarja, die ex-ondernemer moest wel. :7 1 Hield die gozer er zelf, 1 gaf hij erg weg. Gratis! die is dus bij mij beland. Scheelt wel, nu hoef ik me X3 niet meer te unlocken. ^_^

Nét geen 14900, en dus helaas nét geen 1500. Maar toch vind ik de score best netjes. Alles is hetzelfde behalve de processor.

Geluksvogel. Ik wil die processor. :duh:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Geluksvogel, nee helaas. :N Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. :7 Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Geluksvogel, nee helaas. :N Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. :7 Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten.

OFFTOPIC: Als hij het niet koop ik hem graag over. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Geluksvogel, nee helaas. :N Deze processor wordt niet ondersteund door mijn moederbord. :7 Hij werkt vreemd genoeg wel gewoon maar ik krijg elke keer als ik de Pc opstart een scherm dat de CPU niet wordt ondersteund. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb de nieuwste BIOS er al op gesmeten.

zou in dit geval even contact op nemen met de fabrikant.

trouwens wel redelijk vreemd dat de X3 wel ondersteund word en de X4 niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...