Jump to content

Show hier je 3D Mark score

Recommended Posts

• 1 maand later...
  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

40

• Galiorix

39

• Djmaddox

31

• Sprunk

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

bumpje en nieuwe 3dmark score met OC'd ati hd4770, om onbekende reden krijg ik wel meteen artifacts als ik 20mhz me geheugen wil overclocken :/, beetje vreemd maar ik denk een software bug.. hoop dat er snel nieuwe drivers uitkomen

verder GPU van 800 naar 830mhz gekrikt, aanschouw:

3dmarkf.jpg

Geplaatst:
[afbeelding]

:7 .

je CPU Haalt wel heel erg weinig he damn, heb je nog geluk dat je nvidia hebt, door physx krijg je dikke scoreboost :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

post-35628-1244184847_thumb.png

Met mijn, inmiddels, oude PC. Niet zo gek dat ik hem wil vervangen hé. :7

Ik heb nieuwe zooi bestelt en ik heb nog geen Phenom II's gezien hier, dus ik zal zeker wat posten als ik me spullen in elkaar heb gezet. Maar verwacht geen hoge score, want mijn videokaart zal ik nog even behouden.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Hier de mijne, oude is alles stock, nieuwe is ff uitproberen wat er gebeurd als ik alles ietje hoger zeg (in TurboV ge-overclockt naar een BCLK van 133 naar 144 :clown: )

3dmarkc.jpg

Is BTW dit systeempje

RoL0

• 2 weken later...
Geplaatst:

ah nice, moet nog cdtje krijgen van een vriend met ultimate 64 erop, maar misschien dat ik toch gewoon de RC pak van win7 maar paar weken geleden al format gedaan dus niet zo'n zin :puh:

>>> Door Thundercover: Theekransje verder via PB alstublieft. :)<<<

Geplaatst:

hier is mijn 3dmark 06 score

is een beetje laag voor mijn systeem want ik kan niet overclocken :(

Geplaatst: (bewerkt)

Nieuwe score, 12205 namelijk, maar ditmaal niet met 4096mb geheugen, maar met 3584mb geheugen, heb nu geen W7 meer maar XP, dus in W7 zou mijn score nog ietsje hoger zijn dan dit.

Nu ga ik mijn videokaart overclocken :Y

GPU overclocken gaat niet door, me CPU is een bottleneck voor hogere prestaties :(

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Nieuwe score, 12205 namelijk, maar ditmaal niet met 4096mb geheugen, maar met 3584mb geheugen, heb nu geen W7 meer maar XP, dus in W7 zou mijn score nog ietsje hoger zijn dan dit.

Nu ga ik mijn videokaart overclocken :Y

GPU overclocken gaat niet door, me CPU is een bottleneck voor hogere prestaties :(

ben zelf vergeten in w7 64bit 3dmark te draaien, ben alweer terug naar XP :puh: mja die score zal niet veel schelen

ben benieuwd of ik 3.8ghz+ haal dmv me nieuwe 1066mhz geheugen :o nu met 3.7ghz ben ik iig de 16k al voorbij in 3dmark

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...