Jump to content

Show hier je 3D Mark score


Galiorix

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    40

  • Galiorix

    39

  • Djmaddox

    31

  • Sprunk

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

*Bump*

Ik heb zojuist 3D Mark Vantage gedownload, maar het is een trial versie dus ik kan die maar een keer gebruiken. xD Ik neem aan dat jullie 3D Mark dus een beetje niet legaal hebben verkregen? Of gebruiken jullie ook de trial versie? xD (Ik hoef alleen een ja of nee, verder ga ik er niet op in hoor Thundercover :engel: ).

Maar ik ga nu dan ff een benchmark draaien met de trial van 3D Mark vantage. De uitslagen post ik zo. :)

DIT. KAN. TOCH. NIET. KLOPPEN. :duh:

benchmarkzeik.jpg

Eh.. WTF laag of ligt dat aan mij? :? Aight, Taart heeft het uitgelegd. Ik ga nu 3DMark06 downen. 0_0

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

benchmarkzeik2.jpg

Is dit wat beter? :) Om de een of andere reden kreeg ik wel 1 FPS bij de CPU test, terwijl mijn processor toch echt niet de slechtste is dacht ik. :N

Dat je 1 of 2 fps bij cpu test krijgt klopt volgensmij laat hij alles door de cpu doen, net zoals vroeger toen de videokaart nog geen gpu had, toen moest de cpu alles doen.

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je 1 of 2 fps bij cpu test krijgt klopt volgensmij laat hij alles door de cpu doen, net zoals vroeger toen de videokaart nog geen gpu had, toen moest de cpu alles doen.

Klopt, met mijn i7 haalt ie nog steeds maximaal 2 FPS of 3 FPS (dit zeg ik uit mijn hoofd, het is alweer een tijd geleden dat ik gebenched heb met 3D Mark.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou hoger moeten krijgen met dat systeem. Ik haal met mn Dual Core @ 3,1Ghz en GTX260 72003dmarks. :7''

Dit is niet 3DMark06, dit is 3DMarkVantage.

Offtopic: Rakker, je Q9550 loopt 40MHz te langzaam ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...