Jump to content

Empires


failure

Recommended Posts

iets nieuws in een GTA is altijd leuk ik heb sinds kort GTA VCS voor de psp, ik had LCS al VCS bevalt me goed.

Alleen WAAr zijn de empires die ik kan over nemen :S? Dus mijn vraag heeft iemand misschien een kaartje waar ze op aangegeven zijn??

Hardstikke bedankt!

Gr. Fail

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Maar oke als je nog niet echt kan omgaan met wikigta zal ik je wel een een korte beschijving geven.

De empire sites zullen beschikbaar zijn nadat je Marty J. Williams hebt uitgeschakeld, Daarna zal je van louise een missrie krijgen genaamd To Victor, the Spoils, daarin wordt het meeste van de empires uitgelegd, een aantal missies van Marty geven je ook uitleg over de missies van iedere empire site,

Er zijn 6 verschillende soorten empires,

EBprotectionracketicon.gif Protection Racket EBloansharkicon.gif Loan Shark

EBprostitutionicon.gif Prostitution

EBdrugsicon.gif Drugs

(Na From Zero to Hero )

EBsmugglingicon.gif Smuggling

(Na From Zero to Hero )

EBrobberyicon.gif Robbery

(Na From Zero to Hero )

Bron: wikigta

En 3 verschillende grotes voor iedere empire

EBsmall.gif Small-time

EBmedium.gif Medium

EBlarge.gif High-roller

Bron: wikigta

Elke ondernemingstype heeft eigen unieke missies...

  • Bij ondernemingstype Protection Racket kun je Extortion spelen
  • Bij ondernemingstype Loan Shark kun je Loan Shark spelen
  • Bij ondernemingstype Prostitution kun je Pimping spelen
  • Bij ondernemingstype Drugs kun je Drug Running spelen
  • Bij ondernemingstype Smuggling kun je Smuggling spelen
  • Bij ondernemingstype Robbery kun je Robbery spelen

Op deze pagina zie je waar alle epires zitten

Je kan je empire ook uitberijden, dit wordt ook uitgelegd.

Als je empiresites gaat overnemen is het aanteraden om volle health, body armor, en mistens een sterke wapens zoals de Ak74, M16, MP5, Equalizer

Er komen per empiresite steeds weer een ander aantal poppetjes uitgerend, maar je kan nooit van te voren vertellen hoeveel, Maar bij een Highroller zal het meer zijndan bij een small time.

Na het overnemen zal je de mogenlijkheid hebben om een gebouw te kopen, ook sit word je in de verhaallijn uitgelegd.

Handige informatie

  • Je gangmembers hangen rond in de buurt van de bedrijven die je overgenomen hebt.
  • Je doet er goed aan drie bendeleden te rekruteren als je een vijandelijke locatie over wilt nemen.
  • Als je niet bezig bent met het uitvoeren van een missie, kun je het gebouw binnengaan door in de blauwe pijl (enex) te lopen.
  • Binnenin bevinden zich nog meer gangmembers. Loop naar een gangmember toe om een missie te starten.
  • Je kan missies starten door naast een gangmember te staan en de Upbutton.gif-toets te gebruiken.
  • Voltooi de Empire Building-missies om je reputatie te doen steigen. Hoe hoger je reputatie, hoe meer je verdient in een bussiness-type.
  • Iedere zaak die je bezit, heeft een notitiebord. Sta naast het bord en gebruik de Upbutton.gif-toets om de site te ontwikkelen.

(Bron: wikigta)

Hopenlijk heb je hier wat aan,

Rinaldootje :tu:

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik. Maar een van mijn vrienden heb ik een keertje doorverwezen naar wiki gta omdat hij zo veel vragen had over gta. Aleen hij wist niet hoe hij met wikiGTA moest werken. Zo zijn er waarschijnlijk meerdere, dus het kan nooit kwaad om gewoon eventjes een kleine uitleg te geven zo kunnen mensen die niet echt met wikiGTA kunnen werken (Of mensen die gewoon te lui zijn om het op te zoekken)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...