Jump to content

[Finished]Perspectief Tekening


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb laatst eens een topic geopend toen ik nog niet klaar was met deze tekening. Vandaag heb ik het gescand en ik heb er in totaal een 9,0 voor gehad bij Tekenen _O_

PerspectiefTekening.png

Rates Plz :D Helaas kan ik niets meer aanpassen omdat alles al is overgetrokken met Fijnschrijver.

Link to comment
Delen op andere websites

hij is mooi!

wij hadden deze opdracht vorig jaar ook gehad, ikzelf had er een 6/7 voor ofzo :$

je punt waar je alles naartoe tekent zit helemaal aan het einde van de weg, in het midden van de 2de balk toch? :clown:

typfoutje :$

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, oke zamg0d1, wel nice gedaan, maar ik heb ook al zo'n dingen moeten maken voor Plastische Opvoeding en het is echt kinderspel. Ik ben iemand die niet kan tekenen maar kan zo mooie dingen maken, dit gaat dus niet om tekentalent, maar om je geodriehoek of iets dergelijks goed gebruiken...Wel mooi gedaan, maar het begint afgezaagd te worden aangezien dit je zoveelste peprspectieftekening is...

Btw: Voor de mensen die dit niet weten, als je iets tekent geldt deze regel: Alles wat verticaal is, blijft verticaal. Alles wat horizontaal is, wordt schuin. Denk maar aan een gebouw, de lijnen zijn horizontaal en verticaal, en op een perspectieftekening zijn de verticale lijnen verticaal en de horizontale lijnen schuin.

Link to comment
Delen op andere websites

is dat een stoep ??? dan staat het wel erg hoog hoor, maar voor de rest prima ^_^

Het is een kanaaltje :7

Ja, oke zamg0d1, wel nice gedaan, maar ik heb ook al zo'n dingen moeten maken voor Plastische Opvoeding en het is echt kinderspel. Ik ben iemand die niet kan tekenen maar kan zo mooie dingen maken, dit gaat dus niet om tekentalent, maar om je geodriehoek of iets dergelijks goed gebruiken...Wel mooi gedaan, maar het begint afgezaagd te worden aangezien dit je zoveelste peprspectieftekening is...

Btw: Voor de mensen die dit niet weten, als je iets tekent geldt deze regel: Alles wat verticaal is, blijft verticaal. Alles wat horizontaal is, wordt schuin. Denk maar aan een gebouw, de lijnen zijn horizontaal en verticaal, en op een perspectieftekening zijn de verticale lijnen verticaal en de horizontale lijnen schuin.

Dit is pas mijn eerste perspectief eigenlijk.... :-(. Ik had wel eens een topic gemaakt met een kale versie van deze maar dat was alweer drie á vier weken geleden.

Best een mooie tekening hoor, maar idd die stoep is veel te hoog zoals hierboven ook al gezegd wordt.

Het is geen stoep :7_O_

Toch bedankt voor alle rates _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik dit soort tekening altijd verpesten :N . Houden zoals hij is! Hij is heel mooi :) . Ik geef je hetzelfde cijfer als je Docent Tekenen ^_^ .

Daarom vind ik het vak Tekenen zo ***** omdat je PERSE moet inkleuren. Ik kleur liever met zwart/wit tinten. Dat vind ik het mooiste.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik dit soort tekening altijd verpesten :N . Houden zoals hij is! Hij is heel mooi :) . Ik geef je hetzelfde cijfer als je Docent Tekenen ^_^ .

Daarom vind ik het vak Tekenen zo ***** omdat je PERSE moet inkleuren. Ik kleur liever met zwart/wit tinten. Dat vind ik het mooiste.

Zwart wit vind ik zelf ook heel mooi..

maar als je bij oons ook een pracht tekening maakt alleen hij is helemaal zwart wit krijg je als nog een drie :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, zo'n opdracht heb ik vorig jaar ook gehad.. Alleen had ik wat tegen dat kreng dat mij les gaf, en dus heb ik 't laten vallen (ook die tekening XD). :puh:

Ik doe 't je niet na, zeker niet die Toren van Pisa achterop XD

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige lijnen zijn niet evenwijdig. Verder vind ik het nogal raar lijken als ik zo kijk, waarschijnlijk omdat bepaalde lijnen dus niet kloppen.

Ik heb zoveel mogelijk evenwijdig getekend. Maar soms gaat het helaas mis. En nadelig is dat ik het niet meer kan rechtzetten :-(

Dit moesten wij ook doen maar dan met verf. Best mooi :tu:

Met verf :??! Hoe wil je dit dan doen?

Dat vind ik dit soort tekening altijd verpesten :N . Houden zoals hij is! Hij is heel mooi :) . Ik geef je hetzelfde cijfer als je Docent Tekenen ^_^ .

Daarom vind ik het vak Tekenen zo ***** omdat je PERSE moet inkleuren. Ik kleur liever met zwart/wit tinten. Dat vind ik het mooiste.

Zwart wit vind ik zelf ook heel mooi..

maar als je bij oons ook een pracht tekening maakt alleen hij is helemaal zwart wit krijg je als nog een drie :duh:

Zo is mijn docent volgens mij ook wel. :ch::duh:

@hierboven: Bedankt voor wat je ervan vind _O_ Iedereen begint altijd over die scheve huizen te praten :7 Dat ze niet kloppen enzo. MAar het moest in het begin een grachten-wijk in A'dam worden... Maar later kwam ik op het idee om het te moderniseren :7 Maar die huizen zakken dus gewoon weg. En de toren is te zwaar en bezwijkt van zijn gewicht.

Iemand uit mijn klas had ook een prachtige tekening gemaakt in perspectief. Die was zeg maar in een riool gemaakt. Echt geweldig. Niet echt gedetailleerd maar toch heel mooi gedaan. Ik ben van plan om als ik vrije tijd heb een nieuw soort tekening in perspectief te tekening maar dan niet in Kik-Fors (dat was deze) maar in Vogelvlucht (bovenaf). Ik heb vandaag even snel gevraagd hoe dit moest en vijf minuten korte uitleg gekregen want mijn docent weet dat ik hier graag verder mee wil en echt zo veel mogelijk mooie tekeningen maken in 3D. Ik ben uit heel mijn klas het beste in tekenen in 3D. Nouja... Als het niet uit de losse hand gedaan moet worden... Want dan ben ik bagger :7

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...