Maurow Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Conjoined Twins, (cola) Deliciously Infectious! ,Anna Rex dat zijn ook nog easter eggs staad op wikigta Bewerkt: 23 maart 2009 door Maurow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Er is een missie die heet Jackin' Chan, waarschijnlijk een verwijzing naar Jackie Chan, een chinese worstelaar. En er is een missie die heet Dragon Haul Z, waarschijnlijk een verwijzing naar Dragon Ball Z. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Arnetjeuh- Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 here be dragons bord onderwater http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=C...&set=10,736 Zeevaarders gebruikten 'Here Be Dragons' als een of andere codenaam voor een plek die ze nog niet ontdekt hadden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Ik denk dat het bordje met "here be dragons" verwijst naar de triads omdat hun logo een draak is. Dat kun je opmaken uit de missie dat je nieuwe leden moet tatoeëren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Er is een missie die heet Jackin' Chan, waarschijnlijk een verwijzing naar Jackie Chan, een chinese worstelaar. En er is een missie die heet Dragon Haul Z, waarschijnlijk een verwijzing naar Dragon Ball Z. Jackie Chan is geen worstelaar maar een Chinese acteur die vooral speelt in actiefilms. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Jackie Chan was vroeger toch ook wereld kampioen in een of andere vechtsport? (Ik denk dat het karate was maar dat weet ik niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Er is een missie die heet Jackin' Chan, waarschijnlijk een verwijzing naar Jackie Chan, een chinese worstelaar. En er is een missie die heet Dragon Haul Z, waarschijnlijk een verwijzing naar Dragon Ball Z. Jackie Chan is geen worstelaar maar een Chinese acteur die vooral speelt in actiefilms. Jackie Chan is een chinese acteur da heb je goed gezien ik heb daar 2 films van dusss Volgens mij heeft hij wel iets van een chinese vecht sport gedaan kun je zien aan zijn films dus kan goed zijn da hij weleens sporter is geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Jackie Chan was vroeger toch ook wereld kampioen in een of andere vechtsport? (Ik denk dat het karate was maar dat weet ik niet zeker) Volgens mij was dat Karate dat doet die namelijk ook vaak in zijn films maar worstelen was het niet. Bewerkt: 22 maart 2009 door Triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nintendo5998 Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 weet ni of het een EE is: het blijheidsbeeld kijkt de verkeerde richting in. normaal moet die naar de oceaan kijken. maar hier kijkt hem (of zij beter gezegd) naar algonquin isle. en heeft ok geen reuze sokkel zoals in gta4 en in het echt. ma wel de beker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maurow Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 volgens mij is dat geen easter egg maar kweet neit cker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 Weet niet of dit echt een easter / verwijzing is; maar soms in CTW zie je een mannetje lopen met een gele trui en een blauwe broek. Het personage waar je mee speelde in GTA1 had ook een gele trui en een blauwe broek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Ook niet echt een easter egg, maar ik zag een reclamebord met een foto van een hele dunne vrouw met de naam Anna Rex. Zie ook anorexia. EDIT: Deze is al bekend zo te zien, schrijf het dan wel met één N bij op WikiGTA. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 22 maart 2009 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mircer Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 IK heb zuidoosten van het eiland met het blijheidsbeeld een schip onderwater gezien lijkt me een EE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reaper. Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 er zitten overal schepen onder water. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 23 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2009 Er is een missie die heet "Pimp his ride" dit verwijst vast en zeker naar het tv programma "Pimp my ride" waar de auto's worden opgeknapt in deze missie moet je iemand's auto echter kapot maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.