Jesperkaj Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Wel meer?Is me nooit opgevallen Welke dan Store Wars >> Star Wars The Fandom Menace >> The Phantom Menace (Episode 1) En degene die Cuban Gangster in zijn post heeft vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 http://www.youtube.com/watch?v=P_Cx0erRQPo Hier heb ik een zelf gemaakt filmpje met Easter eggs enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 http://www.youtube.com/watch?v=P_Cx0erRQPoHier heb ik een zelf gemaakt filmpje met Easter eggs enzo Zeer leuk allemaal, maar wanneer je screenshots gebruikt die je van WikiGTA hebt gehaald, verwacht ik dat je het logo laat staan en niet vervangt door een wit vakje met je eigen naam erin. Of je kan op zen minst vermelden dat je de screens van WikiGTA hebt gehaald. Verder zitten er ook geen nieuwe Easter Eggs bij, wat op zich jammer is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arrowblade Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 nou ik heb ook een haven gevonden met een restaurant en die heet poop dock en ergens op een dak staat eeen helicopter maar ik heb geen goeie camera dus ik heb niet zoo mooie foto,s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 nou ik heb ook een haven gevonden met een restaurant en die heet poop dock en ergens op een dak staat eeen helicopter maar ik heb geen goeie camera dus ik heb niet zoo mooie foto,s De 'Poop Deck' is gekend van IV . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik zie dat er op de wikigta pagina iets ontbreekt . Ze zeggen dat E-cola een verwijzing naar coca-cola is , maar dan is sprunk toch ook een verwijzing naar sprite ? Correct me if im wrong ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foempie6 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik zie dat er op de wikigta pagina iets ontbreekt . Ze zeggen dat E-cola een verwijzing naar coca-cola is , maar dan is sprunk toch ook een verwijzing naar sprite ? Correct me if im wrong ... Dat kan goed zijn... ik heb het ook al gedacht;; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CBF Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik weet niet of het al gepost is, maar vlak naast (of onder) die smiley met de twee duimen ligt iets onder water. Een soort hele grote schijf met een kruis erop, 't lijkt wel een neergestorte UFO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik weet niet of het al gepost is, maar vlak naast (of onder) die smiley met de twee duimen ligt iets onder water. Een soort hele grote schijf met een kruis erop, 't lijkt wel een neergestorte UFO Heb je een screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2009 denk t ook volgens mischien deze ook lijkt op de haai van jaws Die haai zie je ook in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Ik weet niet of dit al ontdekt is, maar je ziet hier een poster met de tekst 'Heavy Weapons', met daarnaast een man met een X. Een verwijzing naar de film xXx? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Ik ken die film (met Vin Diesel toch?), maar om bij één letter al de conclusie te trekken dat het een verwijzing/Easter Egg gaat, gaat me iets te ver. Het kan dan net zo goed naar andere films verwijzen met een X. Trouwens zie ik dit niet als een grapje, dus dit kan dan nooit een Easter Egg zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Ik ken die film (met Vin Diesel toch?), maar om bij één letter al de conclusie te trekken dat het een verwijzing/Easter Egg gaat, gaat me iets te ver. Het kan dan net zo goed naar andere films verwijzen met een X. Trouwens zie ik dit niet als een grapje, dus dit kan dan nooit een Easter Egg zijn. Maar de letter is wel in het rood, en er springt een man naar voor. Dit komt ook in de film voor. Ook gaat het over wapens, en de titel bevat alleen een X. Dus ik denk niet dat het naar de ilm Xulianium verwijst. Titel verzonnen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Weer een gedeelte op de map met de naam: Rotterdam Hill er is ook een plek die heet North Holland ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2010 Als je een man slaat/aanvalt/... dan roept hij soms 'I'm still a virgin!' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.