GuitarGuy666 Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2010 in GTA CTW is er ook een zoort mannelijk geslachtsdeel van steen op het strand te vinden ergens in 't zuid-oost.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2010 Jullie weten wel, die missie flatliner. Daar dood zhou uiteindelijk Uri. Maar ik had toen al kennisgemaakt met de drugsdealer: ja hoor, Uri!!! Dus na die missie ergens kreeg ik mailtje: From: Uri Supject: Tip-off. Dan denk je echt zo: WTF!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 i had gister cw gekocht voor de psp en ik vond gelijk een easter egg in deze straat http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=CTW&title=&set=341,291 hangt een billboard met het plaatje van princes robot bubblegum wat je ook in het EFLC boekje vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 in TBOGT is Princes bubblegum ook op tv. maar ik weet niet wat je vraag is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 in TBOGT is Princes bubblegum ook op tv. maar ik weet niet wat je vraag is? die billboard is een verwijzing naar gta ballad of gay tony Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Die had ik ook al gezien, alleen dacht ik dat hij al gevonden was... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Dat billboard zie je ook op Star Junction, maar aangezien zowel CW als TBOGT zich in de IV-versie van Liberty City afspelen, kan je dit niet echt een easter-egg noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 >>> Door Svenie: Topic samengevoegd met Easter Egg topic<<< Tevens kan je dit niet echt een EE noemen. Waarom niet? GTA Chinatown Wars speelt zich een jaar na de gebeurtenissen uit GTA IV en zijn uitbreidingen in dezelfde stad, Liberty City af. Mocht je dus een billboard zien staan in GTA IV over Princes Robot Bubblegum, dan zou jij denken dat het een verwijzing is naar The Ballad of Gay Tony, terwijl het gewoon een programma is dat tijdens een periode te zien is op TV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nino.g Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Jackie Chan was vroeger toch ook wereld kampioen in een of andere vechtsport? (Ik denk dat het karate was maar dat weet ik niet zeker) Volgens mij was dat Karate dat doet die namelijk ook vaak in zijn films maar worstelen was het niet. volgens mij is het geen karate maar kung fu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Bij je nonkel Kenny's restaurant, zie je in gele letters 'Slim Yung Gai' staan... Ik vind het lijken op 'Slim Young Gay'... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Als je een man slaat/aanvalt/... dan roept hij soms 'I'm still a virgin!' Klopt, in GTA Chinatown Wars worden ingesproken zinnen van GTA IV gebruikt. Bij je nonkel Kenny's restaurant, zie je in gele letters 'Slim Yung Gai' staan... Ik vind het lijken op 'Slim Young Gay'... Al bekend, in GTA IV zat dit restaurant ook al namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rikzone Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Als je op de PSP voor de eerste keer naar je safe house rijdt, die je op de muur een enorme voorpagina van de Liberty Tree. De tekst die daar op staat: 'Liberty City ranked WORST PLACE IN AMERICA. AGAIN.' zie je ook op de 'voorpagina' van het het boekje van Liberty City Stories. Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken ervan. Het viel me op omdat ik gister me PSP kreeg met de GTA's erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2010 en dan nog een leuke: als je over straat loopt, hoor je sommige mensen zeggen: "If we change the world brother! ". (ik heb ook een keer gehad dat hij dat zei en dat hij neer werd geslagen door een agent ). Dit is niet echt een easter egg, maar wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2010 Het busje Gumshoe heeft zijn naam te danken van detective Gumshoe uit de Ace Attorney series . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koffieslikker Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2011 Aangezien het spel pas een jaar Niko en de rest van gta iv afspeelt, zijn er veel verwijzingen naar wat ze hebben uitgespookt. Bijvoorbeeld de used autoparts garage die je moet opblazen ligt nog altijd in puin. Let goed op en ge zult dr nog vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.