Jump to content

nieuwe moederbord


Djmaddox

Recommended Posts

en dat is nou stom, want ik heb niet veel geld om aan pc-hardware uit te geven. en als het nieuwste van het nieuwste zo duur is zal ik het altijd moeten blijven doen met de achterhangende kaartjes :(

Tja, je kunt niet altijd het beste krijgne he.

Je kunt een baan zoeken en dan gewoon doorsparen, dan kun je als je flink doorspaart gewoon een goed systeem kopen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    17

  • Sprunk

    12

  • TaartJJ~!

    6

  • wesley123

    6

lol ik heb 2 maanden in de kou rondgelopen met een krantenwijk. totale opbrengst: 43,00 euro :duh:

ik hoop in een PC winkel te gaan werken om ff wat bij te verdienen in weekend/vakantie ofzo.

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

lol ik heb 2 maanden in de kou rondgelopen met een krantenwijk. totale opbrengst: 43,00 euro :duh:

ik hoop in een PC winkel te gaan werken om ff wat bij te verdienen in weekend/vakantie ofzo.

krantenwijk is ook enorm onderbetaalt, je kunt beter gaan vakkenvullen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog jong bent, zul je bijna nooit het beste van het beste hebben :| (Behalve als je een rijke pappie hebt :schater: )

Maarja, het beste kun je nog inde kas werken :puh: Ik verdien daar 4.50 euro per uur. Dan heb je in de (zomer) vakantie echt veel geld verdiend, als je veel werkt dan :tu:

Maar tis wel klote werk, imo.

Je hoeft toch niet het beste van het beste te hebben, als je maar een beeeeetje goed spul hebt?

:cya:

je hebt gelijk, ik zal nooit het beste spul hebben en mn pappie is ook niet rijk. mn spullen zijn nu ook goed alleen de processor is nog een beetje een tegenvallertje. daarom zoek ik ook een nieuw moederbord.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou, om te beginnen, eens afstapt van je SLI syndroom, kun je voor 70-80 euro echt wel een goed AM2+ moederbord in huis halen. Misschien voor 50 al een redelijk bordje. Dat je nu veel geld neertelt voor een moederbord is omdat je ooit misschien in de toekomst wellicht SLI gaat runnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, SLI klinkt leuk, meer niet.

TADA: klik

Is een goed moederbord, met een AMD 780G chip. Volgens mij een van de betere chipsets van AMD op dit moment. Maar in ieder geval is het een goed moederbord. (geen SLI/Crossfire)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch niet al teveel waarde hechten aan die beoordeling. Vaak genoeg zijn het noobs die iets fout doen, en dan zetten ze een slechte beoordeling neer. Of iemand die niet beter weet geeft een product 5 sterren.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

in het kader van de financiele crisis Astu hier staan alle webwinkels die ze hebben op een rijtje :)

kies de goedkoopste maar uit :puh:

@ergens vorige pagina werd gesproken over 3x GTX295 dit is niet mogelijk, 2 kaarten is al Quad SLI verder gaan ze helaas nog niet, en verder heeft de GTX295 geen 2de SLI Connector om er nog een 3de kaart aan te hangen je ziet hier dat er maar 1 SLI connector op zit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...