Jump to content

GTA IV Clan website overall design


Jacky-2007

Recommended Posts

Internet Explorer is inmiddels bij versie 8 aanbeland, dus persoonlijk zou ik geen rekening meer houden met versie 6. Die is nu gewoon verouderd en ik vraag me af of die nog wel ondersteund wordt. Zorg dat je site goed weergegeven wordt bij de laatste stabiele versies, dan ziet het er gewoon goed uit en als bezoekers met een oudere versie het storend vinden om sites te bezoeken die niet goed weergegeven worden, dan moeten ze upgraden. De nieuwe versies zijn toch altijd veiliger, zeker als de versie niet meer ondersteund wordt door de maker (zoals Firefox 2).

Link to comment
Delen op andere websites

.tk hosting, standaard logo, nergens zie ik een thema van GTA IV en bovendien heb je ook nog eens snapmaps van WikiGTA gejat.

Mijn tip, huur een webdesignbureau in.

:cya:

Okee, ik zal niet heel gemeen doen, probeer dit eens:

http://e107.nl/news.php

Ja leuk! 300 euro betalen voor gewoon een GTA IV clan, heel goed idee! :ch:

:duh: Ik sluit mij even aan bij Dvt wat betreft de link die je geeft.

Het was een voorbeeld, Google?

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

.tk hosting, standaard logo, nergens zie ik een thema van GTA IV en bovendien heb je ook nog eens snapmaps van WikiGTA gejat.

Mijn tip, huur een webdesignbureau in.

:cya:

Okee, ik zal niet heel gemeen doen, probeer dit eens:

http://e107.nl/news.php

Ja leuk! 300 euro betalen voor gewoon een GTA IV clan, heel goed idee! :ch:

:duh: Ik sluit mij even aan bij Dvt wat betreft de link die je geeft.

Het was een voorbeeld, Google?

Op zich begrijp ik je idee, en ik waardeer je suggestie, maar mochten we nog een vanaf de grond af nieuwe website maken, dan zal deze draaien op een eigen server van één van mijn collega's. Vandaar dat een dergelijke aanbieder nu niet nodig is.

De .tk linkt door. We maken gebruik van een (nog simpelere) bloghost! :Y

Zou je ook nog even willen reageren op mijn eerder geplaatste reactie die betrekking had op de eerste quote hierboven? :D

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Ok, update! :dans:

Mede naar aanleiding van de feedback alhier het volgende:

We hebben het toch voor elkaar gekregen een afbeelding als soort van extra "eigen" header te plaatsen! Verder hebben we nu de The Lost and Damned Clan Achievements gereleased, te vinden via de button Achievements >> All Achievements. Zeker een grafisch hoogstandje, al zeg ik het zelf... :engel: (Laadt echter niet goed in IE...)

- De headerafbeelding is een compilatie van diverse clan-afbeeldingen die bekend zijn bij de leden;

- En voor alle gamers die geen DLC in huis hebben;

De TLAD Clan Achievements heb ik bewust niet pietje-precies afgewerkt, aangezien dat ook de sfeer is van de storyline en de game. In mijn signature staan de verkleinde versies, vergrote versie te bekijken op de site zelf. (Bij de DLC wordt bijvoorbeeld automatisch noise effect toegevoegd aan het beeld, om de sfeer wat grimmiger te maken)

Kom maar op met jullie feedback!

:tu: Graag!

8)PS: Voor iedereen die IE 7 of lager gebruikt, kijk maar niet. Tot zover bekend laadt de site alleen volledig naar behoren in Opera en Firefox. Netscape gebruikers, ik hoor graag hoe de site bij jullie te zien is! Daar testen we namelijk (nog) niet in..

EDIT: Ben de site nu aan het testen op deze online browsertester iemand ervaring hiermee?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Mega bump vanwege een vrij grote update die ik een paar weken terug over de website heb gegooid. Even als opfrissertje: Onze website is bedoeld als ondersteunende website voor onze GTA IV clan. Hij draait op een web-log account. Het is een soort van versie 1.1, met meer het "less is more" principe. (Negeer even de feestdagen-versiering die er momenteel op staat, dat is van tijdelijke aard)

De url: deathincorporated.tk

Wat is er nieuw sinds deze update?

[table=header]Onderdeel website|Waar te vinden|Wat is er nieuw aan?

Het menu (grafisch)|Overal op de site rechts in beeld|Nieuwe indeling van het menu

Design|Overal op de site|"Less is more"

Homepage|n.v.t.|In plaats van gelijk een chaotisch overzicht van verschillende zaken eerst een welkomsttekst

Menu-opbouw|Overal op de site rechts in beeld|Opbouw van boven naar beneden: Algemene zaken voor iedere bezoeker, een "specifiek-voor-leden"-menu, daaronder weer wat kleine algemene dingen zoals contact en links

Webpagina: Nieuws|Onder menukopje "de clan"|Bovenaan een wekelijks digitaal magazine, daaronder eventuele "eye-catchers" zoals video's en dergelijke

Webpagina: FAQ|Onder menukopje "de clan"|Drie FAQ documenten gecategoriseerd weergegeven

Webpagina: Wordt lid|Onder menukopje "de clan"|Overzichtelijk Survey-form (Was voorheen een gare tut met iframes van gtaforum e.d.)

Webpagina: Mijn DIP|Onder menukopje "Ledenmenu"|Selectieform in html waarmee leden hun eigen "clan profiel" kunnen opvragen

Webpagina: Mijn EGM|Onder menukopje "Ledenmenu"|Poll-form waarop de leden kunnen kiezen welke modes ze op de volgende meeting willen spelen

Webpagina: Mijn FTF|Onder menukopje "Ledenmenu"|Survey-form waarin met behulp van een tutorial opbouw een lid wordt geholpen een zogeheten "FTF Storyline" te schrijven (Een FTF Storyline is een soort van Free mode activiteit)[/table]

Het idee achter deze opbouw was voornamelijk om er wat meer een "community" gevoel aan te geven wanneer onze leden de site gebruiken. Ik ben erg benieuwd of jullie dit een beetje herkennen? Alle feedback die jullie hier plaatsen kunnen we wellicht goed gebruiken bij het bouwen van de nieuwe website waar we momenteel naast de huidige mee bezig zijn, dus kom maar op! :tu:

Aangezien we een gtaforum clan zijn, vindt je er geen community-eigenschappen terug zoals blogreacties, een forum of een chat. Dit blijft zo!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind dat het een beetje verpest wordt door de Background.

Evt een border zou het al beter maken. (1px solid black.)

Ik zou echt iemand vragen (ik wil best, mijn tarief begint bij €0) om een design te maken.

@hieronder: De rest is wel nice hoor.

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Dat background-design komt wel goed, de nieuwe website die dus in aanbouw is krijgt een compleet eigen design aangemeten door onze Head of Design Iscaworx. Ben het volledig met je eens hoor verder, het huidige is ruk.. :$

Maar verder, meer inhoudelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...