Jump to content

Legaal of Illegaal?


lalalars

Recommended Posts

Geen, alleen dat de illegale illegaal en gratis is, en de legale legaal en en geld kost.

En dat de illegale versie illegaal is en de legale versie legaal. Ik zou trouwens kiezen voor legal. Een origineel spel en doosje is leuker in je hand te hebben en uit te pakken. Daarbij: als niemand meer betaald voor die spelen, dan worden er geen nieuwe meer gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

En er zit nog iets ingepakt bij de illegale versie wat er bij de legale niet is :

!! Je loopt nog risico's op virussen en rare bugs die je in de legale versie niet hebt. Ik zou dus voor legaal gaan.

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

En er zit nog iets ingepakt bij de illegale versie wat er bij de legale niet is :

!! Je loopt nog risico's op virussen en rare bugs die je in de legale versie niet hebt. Ik zou dus voor legaal gaan.

er is geen verrschil tussen legaal of illegaal, behalve het prijskaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is ook dat bij de illegale versie het spel vastloopt na het kiezen van een save-slot.

Dan moet je allemaal vreemde dingen gaan doen met de ROM om het goed te krijgen, heb ik gelezen ;)

Maar dat is zowiezo verboden en ook hier op het forum mag het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is ook dat bij de illegale versie het spel vastloopt na het kiezen van een save-slot.

Dan moet je allemaal vreemde dingen gaan doen met de ROM om het goed te krijgen, heb ik gelezen ;)

Maar dat is zowiezo verboden en ook hier op het forum mag het niet.

Nee hoor, er is allang een gefixte versie die dat probleem verhelpt. Het werkt nu op alle flashcards.

Link to comment
Delen op andere websites

Illegaal: verboden om erover op het forum te praten, soms zitten er bugs in. geen doosje maar het gaat om het spel, maar een doosje is altijd wel leuk. strafbaar.

Legaal: alle extra's (map, boekje). kost geld. niet stafbaar

Ik zal maar heel eerlijk zijn, ik heb in mijn leven nog nooit een DS spel gekocht, maar CTW wel. Gewoon omdat het een GTA is MOET je hem origineel hebben als echte fan. Dan is het die 40 euro wel waard. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En er zit nog iets ingepakt bij de illegale versie wat er bij de legale niet is :

!! Je loopt nog risico's op virussen en rare bugs die je in de legale versie niet hebt. Ik zou dus voor legaal gaan.

er is geen verrschil tussen legaal of illegaal, behalve het prijskaartje.

Nee, niet echt behalve bv. de dozen, maar de kans op bugs en virussen is wel groter.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je ook niet op wi-fi met een illegale versie.

Kan wel. Illegale versie is exact hetzelfde als de legale versie. Alleen, op sommige DS games zit een copyright bescherming. Dit betekent dat de game checkt of het spel wel vanaf de echte kaart wordt gespeeld, en niet van een flashcard. Maar dat soort dingen zijn altijd snel gepatched, en bij GTA CTW is dat ook allang gebeurd.

Maar met de illegale versie kan je alles wat je met de legale ook kan, inclusief WiFi en alles. En als je van een betrouwbare site download zitten er vrijwel nooit virussen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...