Jump to content
Joriz

Derde patch voor PC versie van GTA4


gallery_1_5_7097.jpg
Zojuist heeft Rockstar Games een derde patch uitgebracht voor Grand Theft Auto IV voor op de PC. De patch lost diverse problemen op in GTA4 waar diverse gamers last van hadden. Zo zijn de problemen met de ATI Radeon 1900 videokaart eindelijk opgelost, is het mogelijk om reflecties en schaduwen compleet uit te schakelen voor oude PC's, ondersteunt GTA4 nog meer game controllers en detecteert de multiplayer van GTA4 nu beter spelers die het spel hebben gemodificeerd.

De Patch van 54.3 MB groot is hier gratis te downloaden. Voor mij gaf deze patch echt verbeteringen. Graag hoor ik ook jou ervaringen door op dit nieuwsbericht te reageren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

kan ink gta 4 ook aan?:

intel core 1.8 duo ofzoo :7

nvidia 8400gs

?

alvast bedankt! :Y

Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en kies GTA IV en zorg dat hij niet geblokkeerd is en dan zie je of je je computer het waard is of niet.

Omfg, jij beveelt mensen dingen aan die niet werken. Weet je wel waar je over praat?

Ja ik weet waar ik het over heb want ik heb het zelf gedaan en sommige dingen kon hij net aan en bij de test stond ook dat mijn computer het net aan kon. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

kan ink gta 4 ook aan?:

intel core 1.8 duo ofzoo :7

nvidia 8400gs

?

alvast bedankt! :Y

Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en kies GTA IV en zorg dat hij niet geblokkeerd is en dan zie je of je je computer het waard is of niet.

dan zegt hij dat hij hem aan kan, terwijl hij in werkelijkheid ~10 FPS krijgt.

Ja hij kan hem aan maar dan is het niet zo mooie kwaliteit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is het mogelijk om reflecties en schaduwen compleet uit te schakelen voor oude PC's, ondersteund GTA4 nog meer game controllers en detecteert de multiplayer van GTA4 nu beter spelers die het spel hebben gemodificeerd.

Zoek de spelfout

Wat een kutzin

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...