Jump to content

Wat of waarvoor is ....?


kokkie1985

Recommended Posts

Wie weet wat of waarvoor die draaiende slierten in een bol zijn? Misschien niet helemaal duidelijke geformuleerd maar je ziet ze heel vaa in de game en alles geprobeerd maar gebeurd niks bij. Iemand een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de story line hebt uitgespeeld dan komen er 2 leeuwen ergens op zo'n plek in de map te staan. Wil je weten waar allemaal? Dan moet je even registreren op http://socialclub.rockstargames.com/ . Dan moet je even je friendcode activeren. Dan kijk je bij games » Guardion Lions dan kun je links onderin op read more klikken, dan verschijn er een map met vraagtekens. Bij het puntje van die vraagtekens zo'n spawnplek vinden. Ik heb ze als 97ste gevonden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Wie weet wat of waarvoor die draaiende slierten in een bol zijn? Misschien niet helemaal duidelijke geformuleerd maar je ziet ze heel vaa in de game en alles geprobeerd maar gebeurd niks bij. Iemand een idee?

ja ook ik snap er niets van.

alle antwoorden hier gegeven dragen mij niets bij wat en waar het voor is of dient.

ook bij de kaart vindplaatsen blue swirls staat helemaal niets.

jongens, wat is dit, en wat kan je er mee? (er zijn zo'n 20)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet wat of waarvoor die draaiende slierten in een bol zijn? Misschien niet helemaal duidelijke geformuleerd maar je ziet ze heel vaa in de game en alles geprobeerd maar gebeurd niks bij. Iemand een idee?

ja ook ik snap er niets van.

alle antwoorden hier gegeven dragen mij niets bij wat en waar het voor is of dient.

ook bij de kaart vindplaatsen blue swirls staat helemaal niets.

jongens, wat is dit, en wat kan je er mee? (er zijn zo'n 20)

Gebruik ook gewoon voortaan de zoekfunctie, want er zijn hier zoveel topics over. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet wat of waarvoor die draaiende slierten in een bol zijn? Misschien niet helemaal duidelijke geformuleerd maar je ziet ze heel vaa in de game en alles geprobeerd maar gebeurd niks bij. Iemand een idee?

ja ook ik snap er niets van.

alle antwoorden hier gegeven dragen mij niets bij wat en waar het voor is of dient.

ook bij de kaart vindplaatsen blue swirls staat helemaal niets.

jongens, wat is dit, en wat kan je er mee? (er zijn zo'n 20)

Gebruik ook gewoon voortaan de zoekfunctie, want er zijn hier zoveel topics over. ;)

de onderste link maakt het tenminste duidelijk.

het zou zoveel helpen als er iets over staat en duidelijk maakt op deze pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Blue_swirls_(GTA_Chinatown_Wars)

anders is het alleen maar onduidelijk.

dus al zo veel topics allemaal onnodig geweest. (gewoon zonde van tijd en webspace)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...