Jump to content

Jou favoriete gamepersonage


RobbieB

Recommended Posts

Mijn eigen custom-made character met Saints row 2.

daar was ik trouwens nog niet op gekomen mijn eook ;)

Ik was ook vergeten over my SR2 character, hij is geweldig in de tweede deel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favo gamepersonage?

Wooh... Dat zijn er zoveel.

Even een kort lijstje.

Sam Fisher: (Splinter cell serie)

Vette gast. Al wordt hij wel wat ouder, je merkt er niks van.

Door zijn geweldige moves, zijn lage stem en zijn werk is dit gewoon een vette gast.

Zeker in chaos theory en double agent. Daat kreeg hij veel meer moves erbij en was hij een heel ander mens dan in SC1 en PT

Jimmy Hopkins: (Bully (Canis canem edit))

Een 15 jarige kostschool leerling. Tsja, een 15 jarige waarvan je kan zeggen dat hij misschien wel teveel GTA gespeeld heeft. Maar juist doordat hij zo een droog gevoel voor humor heeft en hij zijn mannetje staat is hij gewoon geweldig.

Number 47: (Hitman serie)

De emotieloze kloon huurmoordenaar.

Tsja wat moet ik meer zeggen, het is een huurmoordenaar, heeft een abnormale naam, is stealth maar ook actie. Het heeft het allemaal. :D

Matt Baker: (Brother in arms serie)

Doordat hij eigenlijk altijd het hoofd koel houdt zelfs als hij weer eens legget als geest heeft gezien. Laat niemand zien dat er iets aan de hand is en toch is er veel gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

1 Tommy Vercetti vond ikvanaf hetbegin al gewoon een vette bruute gast die nooit terugdeind

2 Ken Rosenburg Ik ben dolop de grappige teksten van Ken vooral in GTA Vice city

3 Roman Bellic heeft een goed gevoel voor humor _O_

4 Packie McReary Heeft ook een goed gevoel voor humor met die droge grapjes ^_^

5 Johnny Klebitz heeft altijd van die leuke droge opmerkingen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mijn favoriete gamepersonages:

  • Tommy Vercetti, GTA Vice City

Ik speelde er het eerst mee toen ik een jaar of 8 was en vond het altijd al een leuk personage. Veel interessanter dan Niko vind ik zelf. Hij laat zich nooit doen en laat niet met zich sollen.

  • Ezio Auditore, Assasin's Creed ll

Hij heeft goede moves en kan goed freerunnen. Het is leuk spelen als sluipmoordenaar en daarbovenop vind ik het verhaal diepgaand en leuk.

  • John Marston, Red Dead Redemption

Western-games interesseren me en net als Call of Juarez is dit een topgame. De hoofdrolspeler is ook leuk en het is soms grappig als hij gewelddadig wordt. :puh:

  • Thomas (Tommy) Angelo, Mafia

In Mafia speelt het verhaal een grote rol. Je komt veel te weten over Tom en het is gewoon leuk hoe hij zich opwerkt van taxichauffeur naar de rechterhand van Don Salieri en heel wat betekent voor de 'familie'. Spijtig dat het slecht afloopt met hem.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Het is wel lastig om een persoon te kiezen, en ook van een game.

-Lara croft

-FF7: Cloud, Tifa, Aeris, en nog een paar

-GTA: De mannen waarmee je speelt, hoewel ik denk ik blijf bij de 1e waarmee ik speelde GTA III. Voor een lange tijd dacht ik trouwens dat in de begin spellen het telkens dezelfde man was.

-Leisure suit larry: Heeft geen uitleg nodig als je de spellen kent.

-DBZ: De meeste characters eigenlijk wel.

-Dead or alive, Zowat al de vrouwen.

-MGM: Snake en enkele waarmee die samenwerkt.

En van andere spellen, meestal wel de hoofdspeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...