Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je een granaat naar een spiegel in een kledingzaak gooit, gaat het erdoor heen.

Het zelfde gebeurt met een rocket launcher.

Deze was al bekend, bovendien is het geen verwijzing en/of geintje (neigt eerder naar een bug).

IK lees niet het hele forum door!

>>> Door VWO-er: De zoekfunctie wel.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hallo,

In de reclame spotjes in Gta Sa hoor je soms '' Glory Hole themepark'' Dat verwijst naar een pretpark...

Maar'' Glory hole'' is ook een verwijzing naar een gat waar een man zijn penis kan door steken of een vrouw die er door kan kijken, naar een man.> zie: Glory Hole Wikipedia

De meeste zullen dit misschien al wel weten, maar hoe kan het dat dit niet op Wikigta staat? Want dit is toch duidelijk een Easter Egg?

MVG,

Faex.

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Samengevoegd met Verwijzingen & Geintjes, dit is één van de vele seksuele grappen die verstopt zijn in GTA San Andreas. Eén van de velen, dus het lijkt me niet nodig om ze allemaal op WikiGTA te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Mijn kaartje is een beetje wazig door paint maar als je ingame kijkt zie je echt een beetje een gezicht

Nu ik op deze site even heb gekeken, kan ik er inderdaad een vrouwengezicht in herkennen, maar je moet een beetje langer ernaar kijken.

EDIT: Ik heb het even een beetje duidelijker gemaakt, sorry voor de haken en ogen eraan, ik kan nu eenmaal niet echt goed bewerken :puh:.

Klik hiero.

Als je goed kijkt aan hoe ze staat, hoe ze eruit ziet en haar gezicht. Zie je dat ze een hoer is die wordt verkracht.

En als je goed kijkt bij de foto onder deze zin. Zie je als je goed kijkt iemand die ze middel vinger opsteekt.

Deze heeft zeker nog niemand gezien :*D

Zie dit bordje ergens boven op die hoge brug:

gallery25ws5vt.jpg

>>> Door Bling: Denk je even aan de aanbevolen afmetingen (maximaal 640 x 480)? Ik heb hem dit keer even aangepast. Verder komt er nog bij dat deze Easter Egg al heel erg lang bekend was. Gebruik dus voortaan de "Zoekfunctie" even voordat je Easter Eggs post. ;)<<<

Het spijt me erg voor het dubber posten! Maar die brug bedoelde ik.Die hierboven.

Het is geliefd om 'nieuwe' verwijzingen en gintjes te vinden, anders zouden mensen gewoon de volledige WikiGTA-pagina's kunnen kopiëren en dat is toch niet de bedoeling is het niet? :7

Ik snap je punt. In san andreas als je in een garage gaat.

Kun je de politie iemand in elkaar klappen als je dicht bij ze komt krijg je ook 3 sterren

1. Is alleen in SP(Ofcourse).

2. Heb ik al heel vaak gezien, is ook in LS te zien hoor, van die politiemensen die een zwerver in elkaar slaan.

1. Nee in los santos ook.

2. Niet aleen zwerfers.

Ik weet opeens wel wat er aan de hand is. Dat ik dat nu pas zie, ze zijn corrupt en iemand wilt die politie mannen aangeven en dat willen ze niet dus ja.

>>> Door VWO-er: Je weet dat je dubbelpost, doe dit dus ook niet. Samengevoegd.<<<

Ja dat weet ik maar het lukte me niet om die foto samen te voegen met me bericht boven me.

Iedereen weet wat de ghost cars zijn maar waar ik ook zoek vind ik de echte uitleg niet. Ik dacht dat het ergens gezet moest zijn.. Nouja de goede uitleg is bijvoorbeeld dat ze van de berg afglijden omdat hun spawnplek op een berg is en dat ze niet heel gemaakt kunnen worden in verband met dat Pay 'N Sprayde auto's eigenlijk niet heel maakt maar terug veranderd naar de orginele vorm in dit geval is de orginele vorm van de Ghost Cars hetzelfde als hoe je hem vind; Kapot dus! Ook heet het eigenlijk Christine Cars omdat het afgeleid is van een film met in de hoofdrol een jongen EN een levende auto: Christine! En daarom lijkt Christine ook op de Ghost Car. Als je de film niet kent zoek dan: ''Christine'' bij Google en je vind het vast wel.

Wist je dat de geiser in die ene woestijn lijkt op een spuitende penis...xD

Bewerkt: door ihoihfuire
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Even een flinke bump, maar deze ben ik hier nog niet tegen gekomen, terwijl het toch wel een overduidelijke verwijzing is:

Waarom denken jullie dat al die regenboogvlaggen in San Fierro hangen?

regenboogvlag.jpg

San Fierro is gebaseerd op San Fransisco; San Fransisco wordt over het algemeen gezien als de gay-capital van de wereld. De regenboogvlag is een van de meestgebruikte symbolen binnen de holebigemeenschap. Vandaar dus alle regenboogvlaggen in de wijken Kings en Queens. Binnen heel GTA kom je volgens mij weinig tegen op het gebied van homosexualiteit (een enkel homoseksueel personage even uitgezonderd), maar dit is toch wel een duidelijke verwijzing.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je zegt klopt, want de wijk Queens is gebaseerd op het Castro district in San Fransicso, waar de grootste homo-gemeenschap van de Verenigde Staten te vinden is. Nieuw is het niet, maar het is een leuke verwijzing die ze er in hebben gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben er laatst achter gekomen, dat het gebouw naast Mount Chilliad, de houtzagerij, hetzelfde gebouw is dat als in GTA III zit...

Hier is de locatie:

post-128814-1302811000,27.jpg

Hier wat plaatjes van het gebouw:

post-128814-1302810445,4.jpg

post-128814-1302810412,24.jpg

post-128814-1302810436,53.jpg

post-128814-1302810452,65.jpg

post-128814-1302810462,61.jpg

post-128814-1302810476,86.jpg

Wat denken jullie?

Point :cya:

Bewerkt: door Point
Link to comment
Delen op andere websites

Welk gebouw uit GTA III bedoel je? Want ik heb geen idee naar welk gebouw dit verwijst.

Geen idee hoe het heet of waar het staat. Zo lang geen GTA III meer gespeeld. Het kwam me heel bekend voor dus ik poste het maar hier. Misschien dat iemand hier iets meer van weet. Van dat gebouw in GTA III dan. Want van het gebouw in GTA San Andreas weten we genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

In het zuiden van Portland in Liberty City (Zowel GTA III als GTA LCS) vind je een houtzagerij. Dit gebouw is exact hetzelfde als het gebouw wat in Angel Pine staat. Je kunt het grappig noemen, of gewoon luiheid van Rockstar. :puh: In LCS kun je de zagerij zelfs naar binnen, wat staat beschreven op deze pagina. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...