Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.

Anyway:

Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan :7(volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel.

Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval.

Mag ik een screen van de dame? Ik heb helaas niks gevonden ofzo. Puur omdat ik SA best weinig speel en als ik het speel ik puur doe ik vrij rond te crossen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mag ik een screen van de dame? Ik heb helaas niks gevonden ofzo. Puur omdat ik SA best weinig speel en als ik het speel ik puur doe ik vrij rond te crossen ofzo
Het zijn wel een heleboel dames hoor, zo moeilijk zijn die niet te vinden. Neem de dames in badkleding op het strand van Los Santos, de prostituees die overal rondlopen, etc... Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De grootste EE van heel SA.

endofthelinemadddogic4.png

De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. :puh:

En nog een playstation in het huis van Mad Dogg, zo eentje was ook al bij CJ thuis te vinden, maar ik weet niet of daar ook de letters "M" en "D" erbij staan.

gallery88uw4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

De grootste EE van heel SA.

*afbeelding*

De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. :puh:

En waarom de grootste? Ik ken die deurmat, grappig dat daar 'NOT WELCOME' op staat. Maar waar verwijst het naar? Vind de term EE niet echt van toepassing, dus verklaar je nader. ^_^
En nog een playstation in het huis van Mad Dogg, zo eentje was ook al bij CJ thuis te vinden, maar ik weet niet of daar ook de letters "M" en "D" erbij staan.

*afbeelding*

De CJD 500 was allang bekend en staat ook duidelijk vermeldt op WikiGTA, niet een playstation maar een parodie op de Sega Megadrive. De CJD 500 komt in een aantal interieurs voor, iig in de Johnson House, Woozie's huis en Madd Dogg's Mansion (daar speelt een bewaker mee in de missie Madd Dogg's Rhymes). Overigens kan je gewoon het spelletje "They Crawled from Uranus" spelen op de CJD 500 in het spel (videogame).
Link to comment
Delen op andere websites

De grootste EE van heel SA.

*afbeelding*

De deurmat in de missie "The End Of The Line", naar mijn weten nog nooit eerder ontdekt. :puh:

En waarom de grootste? Ik ken die deurmat, grappig dat daar 'NOT WELCOME' op staat. Maar waar verwijst het naar? Vind de term EE niet echt van toepassing, dus verklaar je nader. ^_^

Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. :puh: Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. :puh: Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo?
Áls het de GROOTSTE verwijzing is aller tijden :7 ... WAAR verwijst het dan naar? Nogmaals: verklaar je nader.

Dat R* zegt dat er een hele grote EE in zit die nog niet ontdekt is misschien wel een manier om spelers te laten zoeken naar een EE die misschien wel helemaal niet bestaat. En misschien is het waar .. dus 'Godspeed' en succes. ^_^

PS En als je zegt dat je het 'ergens gehoord' hebt is dat op zich al heel vaag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat hij al ontdekt was, maar dan is het de grootste verwijzing aller tijden. :puh: Maar ik heb ergens gehoord dat er een hele grote EE is in het spel die nog nooit is ontdekt, tenminste dat zegt R*, is dat zo?
Áls het de GROOTSTE verwijzing is aller tijden :7 ... WAAR verwijst het dan naar? Nogmaals: verklaar je nader.

Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.
Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen:

  • sterren in de lucht vormen het R* logo
  • op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo
  • kleding met het R* logo

Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets.

Edit: Op zich natuurlijk wel grappig dat het in het spel voorkomt, maar zeker geen EE. Overigens weet ik niet of die deurmat 'ontdekt' kan worden omdat die namelijk nogal opzichtelijk geplaatst is: je kan 'm haast niet over het hoofd zien. Zeker niet als je die missie gedeeltelijk gehurkt speelt: je weet in het begin nog niet wat er achter die deur te vinden is en gehurkt ben je minder makkelijk te raken en schiet je preciezer in het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.
Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen:

  • sterren in de lucht vormen het R* logo
  • op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo
  • kleding met het R* logo

Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets.

Volgens mij verwijst het wel degelijk naar Rockstar Games. Maar ik zal wel weer verder op speur gaan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien vinden jullie dit voor de hand liggend maar in That 70' Show,

staat een speelautomaat Space Invaders. In het echt is dit ook een spel.

Is They Crawled from Uranus daar dan geen parodie op?

Het lijkt me zelf nog best logisch ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien vinden jullie dit voor de hand liggend maar in That 70' Show,

staat een speelautomaat Space Invaders. In het echt is dit ook een spel.

Is They Crawled from Uranus daar dan geen parodie op?

Het lijkt me zelf nog best logisch ^_^

Ja dat dacht ik ook. Is gewoon helemaal hetzelfde principe :puh:

En dan nog de naam: they crawled from UR ANUS, wat zoveel bedenkt, in deze context: Ze kropen uit je anus :puh: Uranus is nu niet direct een planeet die men gaat betrekken bij het maken van videospelletjes, dus ik denk dat daar wel een geintje in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die verwijzing bedoel ik de R* op de deurmat.
Maar dat verwijst toch nergens naar! Het R* logo kom je overal in het spel tegen:

  • sterren in de lucht vormen het R* logo
  • op een gebouw in SF vormen de lichtjes het R* logo
  • kleding met het R* logo

Op zich niet vreemd dat de maker van een spel zijn merk in het spel laat zien. En een R* logo verwijst niet ergens naar .. het is gewoon een R* logo: een al bestaand iets.

Volgens mij verwijst het wel degelijk naar Rockstar Games. Maar ik zal wel weer verder op speur gaan. :)

er zijn zoveel dingen die naar Rock* verwijzen :duh:

zoals:op pettjes van peds,op racewagens enz. :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...