Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een ps2 versie dus kan geen fotos op het forum zetten :duh:

Dat kan je wel, met je fotocamera :schater:

Deze screens zijn noal redelijk onduidelijk. Als je screens wilt maken voor in het recordboek, dat gaat er nog door. Maar voor die nummerplaat erop te krijgen, zul je allesinds een hele mooie TV of Camera mogen hebben. :)

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Die manager is ook een ped (voetganger) en die is gebaseerd op Cuba Gooding Jr. in de film Boyz n the Hood. >klik hier voor een afbeelding<

Je zat warm: idd een gekleurde Amerikaanse acteur, alleen de naam was niet correct. :7

Zo is ook een blond vrouwtje met wit jurkje gebaseerd op Sharon Stone in de film Basic Instinct (van Paul Verhoeven), die bekend staat vanwege de 'Beaver-shot'.

@ hieronder: Dat die op hem gebaseerd is wil nog niet zeggen dat ze ook als twee druppels op elkaar lijken. :7

PS: De enige overeenkomst is misschien het kapsel, Will Smith heeft een vergelijkbaar kapsel gehad. Maar hij was niet de enige die toen der tijd zo'n kapsel had, Cuba Gooding had 't ook ongeveer hetzelfde. >afbeelding van Will Smith (lang geleden)<

Link to comment
Delen op andere websites

lol, hoe verzin je dat nou weer? hij lijkt er niet eens op, (zelfs de huidskleur is anders)

filmpje: (at 3:50)

plaatje echte will smith:

*afbeelding*

Die bedoelde ik niet, ik bedoel die gast die je ontvoert. Zal die missie nog eens doen, zien of ik cuba erin heken
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.

Anyway:

Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan :7(volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel.

Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval.

EDIT@Iedereen hieronder: Nu je het zegt, ik herinner me dat topic nu pas weer :7. Eerste keer had ik het van iemand anders gehoord, en ik kon met de zoekfunctie niets vinden :7, Kon me laatst niet herinneren dat ik had hier al had zien staan, nu wel.. :7

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.

Anyway:

Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan :7(volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel.

Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval.

Jah, al gezien jah, leuk he? Maar dit is niet echt een bug, of dergerlijke.

Bewerkt: door Dark_Zemy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.

Anyway:

Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan :7(volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel.

Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval.

Sorry Mythbuster maar ik herinner me nog een topic vanuit 2006 dat iemand dit was opgevallen :-( Was dus al bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.

Anyway:

Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan :7 (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel.

Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval.

GTA: SA is (voor zover mogelijk) zo realistisch mogelijk gemaakt. Corpulente dames hebben in het echte leven vaak ook grote borsten en grote borsten bewegen nu eenmaal meer dan kleine borsten (tenzij ze goed worden ingepakt met bijvoorbeeld een sport-BH). De borst bestaat ook voornamelijk uit vet :7 , dus hoe hoger het vet-percentage hoe groter de borsten. Bewijs hoef je denk ik niet te leveren, we geloven je direct. Maar nu weten we wel waar jij op let tijdens het spelen van GTA: SA. :$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...