Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

De R wordt in het Engels toch meer als Or uitgesproken?

eNoRGie

Toch zou dit best wel een EE kunnen zijn ja. Ik had dit zelf ook al eens bedacht in mijn slaap, maar was het de volgende ochtend ook alweer vergeten.

@ Basssss. Dat komt omdat jij en ik en wij Nederlands zijn. Het Nederlands heeft andere uitspraken van de letters.

Ik denk dat wij hier allemaal Bee eF zeggen, en niet Bie eF (BF). of Pee Cee Jee in plaats van Pie Cie dJee (PCJ)

Energy, 500 KilowattUur :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

een uitspreek grap : NRG-500

spreek je uit als eNeRGie 500

mischien omdat de NRG de snelste motor is van het spel.

Dit is net als dit

Naam: Freeway

Vertaling: Snelweg

Dit is wel FUN omdat ik hem dus egt niet snel vind

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ,

was laatst weer wat SA aan spelen en haalde ff men map derbij

was dus MTA DM en moest Pot Of Gold zoeken :puh:

dus dan kijk ik ff op map :)

en ik zie staan

Northstar Rock

=

Rockstar North

ik weet niet of dit al bekend was ander sorry hiervoor :)

Dit is in Los Santos Bovern Las Colinas

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ,

was laatst weer wat SA aan spelen en haalde ff men map derbij

was dus MTA DM en moest Pot Of Gold zoeken :puh:

dus dan kijk ik ff op map :)

en ik zie staan

Northstar Rock

=

Rockstar North

ik weet niet of dit al bekend was ander sorry hiervoor :)

Dit is in Los Santos Bovern Las Colinas

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Was al bekent. ;)

Zoek ff voor je op WikiGTA.

Gevonden:

NorthstarRock.jpg

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

een uitspreek grap : NRG-500

spreek je uit als eNeRGie 500

mischien omdat de NRG de snelste motor is van het spel.

lijkt me sterk :Y

dan kan PCJ net zo goed Power CJ zijn.

Omdat CJ zo sterk is.

Bewerkt: door gaman
Link to comment
Delen op andere websites

een uitspreek grap: NRG-500 spreek je uit als eNeRGie 500
lijkt me sterk :Y

dan kan PCJ net zo goed Power CJ zijn.

Omdat CJ zo sterk is.

Omdat dat voor het ene voertuig zo is hoeft dat natuurlijk niet voor elk voertuig zo te zijn. M.b.t. de NRG klopt het helemaal, sterker nog als je N R G spelt in het engels zeg je al automatisch energy: eN-eR-Gee klinkt als energy. Dit is bewust zo gekozen door R*, zo ook het nummer op de motor, 46 is ook het racenummer van Valentino Rossi. Dit wil dus niet per definitie zeggen dat dit gelijk geldt voor alle voertuigen en/of afkortingen. OK, vooruit, nog één voorbeeld: de Club in het spel is gebaseerd op de VW Golf, Golf en Club vormen samen golfclub (zo'n stokkie waarmee je golf speelt). ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

een uitspreek grap: NRG-500 spreek je uit als eNeRGie 500
lijkt me sterk :Y

dan kan PCJ net zo goed Power CJ zijn.

Omdat CJ zo sterk is.

Omdat dat voor het ene voertuig zo is hoeft dat natuurlijk niet voor elk voertuig zo te zijn. M.b.t. de NRG klopt het helemaal, sterker nog als je N R G spelt in het engels zeg je al automatisch energy: eN-eR-Gee klinkt als energy. Dit is bewust zo gekozen door R*, zo ook het nummer op de motor, 46 is ook het racenummer van Valentino Rossi. Dit wil dus niet per definitie zeggen dat dit gelijk geldt voor alle voertuigen en/of afkortingen. OK, vooruit, nog één voorbeeld: de Club in het spel is gebaseerd op de VW Golf, Golf en Club vormen samen golfclub (zo'n stokkie waarmee je golf speelt). ^_^

Ok ik snap hem nu denk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk dat ze reclame maken in Gta San andreas xD
Kijk nog eens goed naar dat bord! Is dat reclame of probeert R* dat spel belachelijk te maken? Je hoeft hier niet op te reageren als je het antwoord weet aangezien het antwoord er toch behoorlijk dik bovenop ligt. Uiteraard was dit al bekend. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zo van bovenaf op de kaart. Maar dat 'park' in VC is geen park maar een golfbaan en vele malen groter dan Glen Park. Is hetzelfde als je een zandbak vergelijkt met een strand: die zandbak is zeker een verwijzing naar het strand. Zie nu dat het niet om VC gaat maar IV, maar dan nog denk ik niet dat je dingen moet vergelijken aan de hand van een plattegrond. Zeker als je het spel zelf niet hebt. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zo van bovenaf op de kaart. Maar dat 'park' in VC is geen park maar een golfbaan en vele malen groter dan Glen Park. Is hetzelfde als je een zandbak vergelijkt met een strand: die zandbak is zeker een verwijzing naar het strand. :bonk:

Ok ja ik heb GTA IV niet maar ik vond het wel veel lijken qua vorm en die brug in het midden en ook een meertje daarom dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ja ik heb GTA IV niet maar ik vond het wel veel lijken qua vorm en die brug in het midden en ook een meertje daarom dus.

Dan kun je het natuurlijk ook niet met elkaar gaan vergelijken, hè.. Als ik jou van 100 meter bovenaf bekijk, dan lijk jij waarschijnlijk ook als twee druppels water op ieder ander persoon.

Afgezien van het feit dat Glendale Park vele malen kleiner is, lijkt het qua inrichting ook absoluut niet op Middle Park uit GTA IV. De lijn die door Middle Park loopt is overigens geen kleine brug zoals die in Glen Park, maar een complete weg, die dus dwars door Middle Park loopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok ja ik heb GTA IV niet maar ik vond het wel veel lijken qua vorm en die brug in het midden en ook een meertje daarom dus.

Dan kun je het natuurlijk ook niet met elkaar gaan vergelijken, hè.. Als ik jou van 100 meter bovenaf bekijk, dan lijk jij waarschijnlijk ook als twee druppels water op ieder ander persoon.

Afgezien van het feit dat Glendale Park vele malen kleiner is, lijkt het qua inrichting ook absoluut niet op Middle Park uit GTA IV. De lijn die door Middle Park loopt is overigens geen kleine brug zoals die in Glen Park, maar een complete weg, die dus dwars door Middle Park loopt.

OK mijn fout. Maar ik keek ff op de kaart en toen dacht ik het opeens namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...