Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

In LS heb je vlakbij die Danstent zeg maar een benzinestation met die Broadway erbij en die Tag op het dak zeg maar. Dat bord met de naam is een verwijzing naar Mobil (tankstations die echt bestaan) qua kleuren

Nooit gezien..Heb je screen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop niet dat deze grap al gepost bekend of slecht is. Ik was wat aan het rond rijden in san fierro en toen kwam ik dit bord tegen:http://img509.imageshack.us/my.php?image=s0160et2.jpg

Volgensmij staat er Dick Goblinis , World of Coq

sorry dat hij niet zo scherp is maar ik kon geen screenshot nemen want heb gta sa op de ps2;)

Bewerkt: door stargate_4ever
Link to comment
Delen op andere websites

cock=mannelijk geslacht

coq=haan (franse vertaling)

geen EE dacht ik zo

ja dat is waar maar daar boven staat dick goblinis

ps: bedankt voor het verplaatsen kon dit topic niet vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Dick betekent ook mannelijk geslachtsdeel, en een 'cock'betekent zowel in het engels als in het frans (coq) haan, maar in het Engels betekent het ook nog een mannelijk geslachtsdeel, dus een geintje is het zeker. Alleen is deze al bekend (althans bij mij, en ik ben zeker weten niet de enige).

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (denk ik) een Eater Egg ontdekt...

Namelijk in de missie The Meat Business zegt Ken Rosenberg zoiets als:Just like Tommy en me...

Dat verwijst naar GTA:VC... Hij stond niet bij WikiGTA en het is een verwijzing dus dacht ik ook een Easter Egg...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (denk ik) een Eater Egg ontdekt...

Namelijk in de missie The Meat Business zegt Ken Rosenberg zoiets als:Just like Tommy en me...

Dat verwijst naar GTA:VC... Hij stond niet bij WikiGTA en het is een verwijzing dus dacht ik ook een Easter Egg...

maar dan is het een verwijzing naar de eerdere gta's niet een easter egg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (denk ik) een Eater Egg ontdekt...

Namelijk in de missie The Meat Business zegt Ken Rosenberg zoiets als:Just like Tommy en me...

Dat verwijst naar GTA:VC... Hij stond niet bij WikiGTA en het is een verwijzing dus dacht ik ook een Easter Egg...

Goed gevonden, maar helaas al geruime tijd bekend. Zie onder andere dit topic waar ook al wordt gesproken over deze vondst. Overigens is dit inderdaad eerder een verwijzing dan een Easter Egg op zich. Dergelijke geintjes of verwijzingen kun je de volgende keer dus beter plaatsen in het ''Verwijzingen & Geintjes topic''.

-- Samengevoegd met het ''Verwijzingen & Geintjes topic'' --

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij de missie black project hoor je als je binnen bent jallerlei teksten door de sirene heen zoals: wheres my screwdriver, en do you close the windows when you leave, wat behoorlijk raar is aangezien het ondergronds is en dus helemaal geen ramen heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (denk ik) een Eater Egg ontdekt...

Namelijk in de missie The Meat Business zegt Ken Rosenberg zoiets als:Just like Tommy en me...

Dat verwijst naar GTA:VC... Hij stond niet bij WikiGTA en het is een verwijzing dus dacht ik ook een Easter Egg...

en cj dan zo who the f ck is tommy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de film "Deah Proof" zitten kijken, En in de scene een kwartier na "14 months later" is er een gesprek over de film "Vanishing point". Nouw, eigelijk, in die film zit een witte Dodge challenger, die bestuurt word door ene Kowalski bestuurt. Puntje bij paaltje;

Kowalski met de Dodge Challenger zit verwerkt in San Andreas met Pulaski met z'n witte bufallo in de missie : High Noon.

Trailer : Vanishing Point;

http://www.youtube.com/watch?v=Q71M88B12WA

Er word overigens gesproken over een corrupte agent, speed en een naakte motor rijdster..

Let op de omgeving; Woestijn? Right.

Voor mij dus een verwijzing op die film, die je in missie verband moet spelen in GTA San andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...