Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was nar EE's aan het zoeken en toen was ik bij de wc van de Burger shot.

Daar hing iets van: EMPLOYEES MUST WASH HANDS BEFORE RETURNING TO WORK. : Hier Het Kaartje.

Dat is toch zeker een EE?

Toch?

Unmountable Tijmen :7

EDIT: Ga FF Een Kaartje Maken

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

nee, dat heet hygiene

Ja inderdaad, denk goed aan de regels van een Easter Egg! Het moet een grap of een verwijzing naar iets zijn van de makers. Dus niet bijvoorbeeld bij Caligula's, In case of fire use staires and do not use Elevator, dit is gewoon realitisch, netzoals bij de burgershot hygiene. Of in het zelfde geval: Keep staires clean. Anders glijd je uit en breek je bijvoorbeeld iets. Dit is gewoon realistisch. Je kan de volgende keer even beter kijken naar de regels van een Easter egg en/ of hij al bestaat. Het is wel goed gevonden maar helaas geen Easter Egg ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Ik bedoel(ik heb trouwens de regels goed doorgelezen hoor :duh: ) Dat is toch een grap, je moet je handen wassen voor je weer aan het werk gaat bijvoorbeeld je werkt in het politie bureau, je gaat even eten bij de burgershot en dan staat daar van je moet je handen wassen voor je weer aan het werk gaat, dat is toch een grap?!

(tenminste Zo zie ik het)

Unmountable Tijmen :7

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

bijvoorbeeld je werkt in het politie bureau, je gaat even eten bij de burgershot en dan staat daar van je moet je handen wassen voor je weer aan het werk gaat
Bovenaan het bordje staat employees, en dat betekent werknemers. Deze waarschuwing is dus enkel aan de werknemers van de Burger Shot gericht, en niet aan de klanten. Natuurlijk is dit inderdaad als (flauw) geintje richting de werknemers bedoeld, maar niet meer dan dat.
(ik heb trouwens de regels goed doorgelezen hoor :duh: )
Dan weet je vast ook dat je voor dit soort kleine verwijzingen en geintjes geen nieuw topic aan hoeft te maken, omdat je deze gewoon in het "Verwijzingen en Geintjes" topic kwijt kunt. :sigaar:

-- Samengvoegd met bovengenoemd topic. --

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Ik bedoel(ik heb trouwens de regels goed doorgelezen hoor :duh: ) Dat is toch een grap, je moet je handen wassen voor je weer aan het werk gaat bijvoorbeeld je werkt in het politie bureau, je gaat even eten bij de burgershot en dan staat daar van je moet je handen wassen voor je weer aan het werk gaat, dat is toch een grap?!

(tenminste Zo zie ik het)

Unmountable Tijmen :7

'Employees' oftewel werknemers, is simpel bedoelt voor de mensen die daar werken. Hier word gewoon hygiëne mee bedoelt bijv.: Ik werk bij de burger shot, en ga even naar de wc. Aangezien het bordje daar hangt. En ik kom uit die wc, en ik ga burgers koken. Dat is hygiëne, het is geen grap dus. En aangezien C.J. niet in het politiebureau werkt lijkt me dat wel heel vergezocht. Overigens al zij zou hij dat zijn, dan is het nog iets te vergezocht. Je hebt het wel goed ontdekt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet een easteregg in san andreas zelf maar toen ik true crime new york city speelde was ik zo een man aan het arresteren en de man zei tegen mij: 'What in the blue hell do you think you are doing' de blue hell is dat ene geval in san andreas waar al die hidden interiors staan.dit lijkt me een duidelijke verwijzing naar de blue hell in san andreas,zeker als je ziet dat true crime en gta nogal wat rivaliteit met elkaar hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik stapte rond in Las Vegas en plots stortte de straaljager neer op gebouw en viel op de grond. :bonk:

Ik zwom onder het water en zag kwallen en vissen.

Jammer genoeg dat ik heb geen foto's want ik heb alleen maar op ps2.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey dinish :cya:

Welkom op het forum! Je kunt i.p.v. een nieuwe post te maken direct achter je oude (dubbelposten) ook gewoon je bericht bewerken door op de 'bewerk' knop onder je bericht te klikken ;)

Ook leuk gevonden die EE (dat is het zeker), dat viel mij ook als eerste op. Strain hard betekent iets als 'Trek hard' in de banale betekenis :7 Deze was wel al geruime tijd bekend, zoals je hier, hier en hier o.a. kan zien. Dit had je kunnen vinden met de zoekfunctie op dit forum ;)

oke dank je wel dan

Link to comment
Delen op andere websites

in de sub urban zijn een paar verwijzingen naar prolaps:

in de 1e is een kleine prolaps afbeelding.

in de 2e is een rimmers-vest die kun je kopen bij de prolaps.

in de 3e is een prolaps-doos te zien.

in de 4e zijn een paark track pants te zien.

Bewerkt: door forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

in de sub urban zijn een paar verwijzingen naar prolaps:

in de 1e is een kleine prolaps afbeelding.

in de 2e is een rimmers-vest die kun je kopen bij de prolaps.

in de 3e is een prolaps-doos te zien.

in de 4e zijn een paark track pants te zien.

Geen verwijzing, want een Easter Egg is iets dat verwijst naar het echte leven, een film ofzo.

Wat is een Easter Egg?

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

:)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stapte rond in Las Vegas en plots stortte de straaljager neer op gebouw en viel op de grond. :bonk:

Ik zwom onder het water en zag kwallen en vissen.

Jammer genoeg dat ik heb geen foto's want ik heb alleen maar op ps2.

Als je onder water zwemt kan je:

Kwallen

Vissen

Schilpadden

Dolfijnen

En vast nog veel meer zien..

Link to comment
Delen op andere websites

Correctie: Er staat ''park 'n' pray'' ze bedoelen denk gewoon dat als je je auto daar parkeert je maar moet gaan bidden dat hij er later als je terugkomt nog staat ;)

[E] Nee wat ik hierboven zeg is het denk niet btw, het is een drive-thru kerk, je kan ff snel je auto neerzetten, bidden en weer weg gaan

Bewerkt: door The Brasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...