Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

San andreas is een breuklijn die door california loopt, nou deze breuklijn loopt ook door San andreas heen, vandaar dat deze spel san andreas heet. Doherty is toch dat stuk met de kapotte huizen, dit is paar jaar van te voren( voor de 90e) gebeurt waarbij dat blok is verwoest. De breuklijn is te zien bij het schip met de vrachtcontainers! ga daar maar eens duiken. Link:Info breuklijn REALLIFE!
Een hele goeie! Maar helaas voor jou allang bekend: >klik< (deze pagina dateert van 5 november 2006).
En die put, dat is een paar jaar van te voren(voor de 90e) is bij een frisdrank fabriek een chemische stof ofzo gevonden(in de drank). vandaar die put met die borden! daar dumpten ze de overige stoffen.
Ook een hele goeie! Maar weer helaas voor jou allang bekend: >klik< en >klik< (31 maart 2006).
en 555- nummers zijn filmnummers! deze "voor cijfers" worden alleen in films gebruikt!!! Je kunt dus nooit een 555- nummer hebben, behalve in films:P Foto's komen morgen, tenzij iemand ze voor me wilt knippen, vooral die San Andreas breuklijn

Greetz Ferry

555 is idd een fictief netnummer, maar het verwijst nergens naar, tenzij je het wilt verwijzen naar de complete filmindustrie :cab: . Screens zijn iig niet (meer) nodig. Voorat je verder gaat zoeken naar andere verwijzingen en/of easter eggs wil ik je toch eerst even adviseren om eens een kijkje te nemen bij onze eigen >WikiGTA<. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

eerste:

Ik had hem ook van jullie site, maar hier stond hier niet in die 25 pagina's daarom heb ik hem hier neer gezet.

2de, dat die bekend is weet ik, maar niemand had het erover dat dit echt gebeurd is, net zoals die aardbeving.

3de, dat klopt, maar vooral gebruikt bij films

Maar die Candy Suxxx poster in cj's slaapkamer, die hangt ook in de kantoor van de Vercetti Estate, in vice city.

Greetz Feki122

Bewerkt: door feki122
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zie dat een aantal reacties zijn weggehaald, daar stond al in dat het met paint is gemaakt. Maar ik weet niet wat ik moet geloven, en uit gebrek aan dingen die ik kan doen vraag ik jeroendejong voor een locatie (is dit bij alle pizzareastaurants zo of maar bij een, dan kan ik dat controleren :) ).

@hieornder: je hebt gelijk, dom van me :bonk:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een verwijzinkje naar Vice City gevonden, die volgens mij nog niet bekend is. Maar misschien kan ik wel gewoon niet zoeken :D

Enfin, in Vice City heb je in Little Haiti een vreemd mannetje op wat muren.

post-66300-1193149147.jpg

(de advertentie is van iemand waarvan ik absoluut de identiteit niet bekend zal maken)

Nu zag ik in Doherty, tegenover de driving school hetzelfde mannetje op de muur.

post-66300-1193148065_thumb.jpg

Het is gewoon gebruikt als ruimte-opvulling, maar volgens mij een nog niet gepostte verwijzing.

[Als iemand wel een post weet, laat het me weten]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag een grapje in san Fierro bij het bezoekerscentrum, niet bij het touw van de brug maar daar achter:

post-77623-1193485325_thumb.jpg

Er staat bij de feiten van de brug:

Neemt wel 1.27 mb van de harde schijf in beslag(ik heb het met paint bewerkt omdat het anders moeilijk leesbaar is!)

Ik zag voor ook nog dit bord staan:

post-77623-1193485901_thumb.jpg

Er staat ook bij: saai museum.

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

hoe komt het dat die smilie ook op ps2 versie van sanandreas is ik heb hem namelijk ook gezien bij de pizza zaak iwaar in de missie ryder watmoet eten

Hè, dat is nog echt zo ook :bonk:. Het spuit me voor mijn reactie jeroendejong ik heb niet goed gekeken de vorige keer hij staat er wel op.

Bewerkt: door X-boy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...