Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Dit is geen verwijzing voor zo ver ik weet want Greenwood is gewoon de naam die R* voor die auto gegeven heeft. Dat de gangcar van de Orange Grove Families de Greenwood is is waarschijnlijk gewoon toeval. Maar het spel is gebasserd op echte auto's dus misschien hebben ze het daar vandaan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Dit is geen verwijzing voor zo ver ik weet want Greenwood is gewoon de naam die R* voor die auto gegeven heeft. Dat de gangcar van de Orange Grove Families de Greenwood is is waarschijnlijk gewoon toeval. Maar het spel is gebasserd op echte auto's dus misschien hebben ze het daar vandaan

daarom zij ik ook dat ik niet wist of het wel een verweizing was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het bekend is, kon het in ieder geval niet vinden. Als het al bekend was mijn excuses hiervoor.

In de missie Freefall van Salvatore Leone kun je een papagaai in een kooi zitten. Deze papagaai zie je maar een keer, en zegt ook een bekende zin, in ieder geval, als je Scarface kijkt.

De papagaai zegt: ''I never fucked anybody up in my life who never had it comin' to 'em''. In de film Scarface wordt dit ook gezegd, als Toni Montana met Sosa praat.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Volgens mij rijdt alleen Sweet in een Greenwood. De andere homies rijden ergens anders in. Ik weet even niet meer welke, maar niet in een Greenwood iig. Ik denk dat het gewoon toeval is.

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

ik weet niet of deze al gevonden is. ik had geen zin om het hele topic door te lezen. NorthStar Rock is Rockstar North.

Ik kon geen kaart vinden met alle namen erop. als ik er 1 vind komt hij er zeker op.

Groeten, Royboow

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Volgens mij rijdt alleen Sweet in een Greenwood. De andere homies rijden ergens anders in. Ik weet even niet meer welke, maar niet in een Greenwood iig. Ik denk dat het gewoon toeval is.

Alleen Sweet:o?

Speel jij wel San Andreas?

Een stukje tekst van Wikigta gekopieërd:

Alhoewel er in GTA San Andreas geen sprake meer is van een 'gangcar', zoals in sommige andere GTA's, rijden de leden van de Grove Street Families altijd in een Greenwood, Savanna of een Voodoo. Uitzondering hierop zijn Ryder in zijn Picador en Big Smoke die in een Glendale rondrijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet noiet of deze Verwijzing al was gevonden (meschien is het geen Verwijzing maar ik vond em wel leuk). de gang car van de grove ST. famillie is de greenwood en de gang kleur is groen (meschien iets te letterlijk maar ja, wat doe je er aan)

Volgens mij rijdt alleen Sweet in een Greenwood. De andere homies rijden ergens anders in. Ik weet even niet meer welke, maar niet in een Greenwood iig. Ik denk dat het gewoon toeval is.

Alleen Sweet:o?

Speel jij wel San Andreas?

Een stukje tekst van Wikigta gekopieërd:

Alhoewel er in GTA San Andreas geen sprake meer is van een 'gangcar', zoals in sommige andere GTA's, rijden de leden van de Grove Street Families altijd in een Greenwood, Savanna of een Voodoo. Uitzondering hierop zijn Ryder in zijn Picador en Big Smoke die in een Glendale rondrijdt.

Lol :')

Die Voodoo's vind ik niks btw.. de Greenwood gaat al

wat meer de goede kant op en de Savanna is gewoon

een prachtbak om te tunen.

Link to comment
Delen op andere websites

een uitspreek grap: NRG-500 spreek je uit als eNeRGie 500
lijkt me sterk :Y

dan kan PCJ net zo goed Power CJ zijn.

Omdat CJ zo sterk is.

Omdat dat voor het ene voertuig zo is hoeft dat natuurlijk niet voor elk voertuig zo te zijn. M.b.t. de NRG klopt het helemaal, sterker nog als je N R G spelt in het engels zeg je al automatisch energy: eN-eR-Gee klinkt als energy. Dit is bewust zo gekozen door R*, zo ook het nummer op de motor, 46 is ook het racenummer van Valentino Rossi. Dit wil dus niet per definitie zeggen dat dit gelijk geldt voor alle voertuigen en/of afkortingen. OK, vooruit, nog één voorbeeld: de Club in het spel is gebaseerd op de VW Golf, Golf en Club vormen samen golfclub (zo'n stokkie waarmee je golf speelt). ^_^

Sorry dat ik dit oud ding weer aanhaal maar ik denk dat CSR (als het een beetje vreemd uitgesproken wordt) betrekking heeft tot Cesar (Vialpando).

Daar kwam ik achter toen ik er naar luisterde en de presentator het woord een beetje snel zei zodat het leek op [sie-Sar].

Link to comment
Delen op andere websites

... ik denk dat CSR (als het een beetje vreemd uitgesproken wordt) betrekking heeft tot Cesar (Vialpando). Daar kwam ik achter toen ik er naar luisterde en de presentator het woord een beetje snel zei zodat het leek op [sie-Sar].
Contemporary Soul Radio .. zie natuurlijk weer wikigta: klikkerdeklikklik.
Link to comment
Delen op andere websites

... ik denk dat CSR (als het een beetje vreemd uitgesproken wordt) betrekking heeft tot Cesar (Vialpando). Daar kwam ik achter toen ik er naar luisterde en de presentator het woord een beetje snel zei zodat het leek op [sie-Sar].
Contemporary Soul Radio .. zie natuurlijk weer wikigta: klikkerdeklikklik.

Ik wist al wat de afkorting betekende maar omdat de naam zo raar is, letterlijk Soul Radio Van Deze Tijd :bonk::puh: ging ik er meer achter zien.

@Jorry: ik denk ook dat Shamal een verwijzing is, maar dan eerder omdat het nogal Arabisch klinkt (toch? :? ) en het geïnspireerd is op de Gulfstream 3, waar veel oliesjeiks mee vliegen.

Bewerkt: door Black Vegetable
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...