Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2006 Bij de missie Drive Thru, kopen de homiez wat eten bij CLUKCIN' BELL, en ze krijgen de zakjes en daar staat op het teken van BURGER SHOT. Ik was net te laat om een screen te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 //Coz: scherp+1 . Ik snap hem niet (zal wel aan mij liggen )... er bestaan forums waar je aan elkaars berichtjes een waardering kan geven ( zoals tweakers.net .. slashdot.org ) de rest van dat bord was natuurlijk al lang en breed bekend bij iedereen maar stuk minder blijkbaar die de kleine lettertjes gelezen hebben .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2006 Bij de missie Drive Thru, kopen de homiez wat eten bij CLUKCIN' BELL, en ze krijgen de zakjes en daar staat op het teken van BURGER SHOT.Ik was net te laat om een screen te maken Nog effe over deze: ik had al eens eerder een paar screens gepost, waar bij Cluckin bell ook al reclame word gemaakt voor Burger Shot: 1. Klik hier 2. klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 ik weet niet of deze al bekend was hier om te zien moet je KLIKKEN!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 ik weet niet of deze al bekend was hierom te zien moet je KLIKKEN!!! Waren volgens mij al bekend. Ik vind de laatste meer op Ronaldinho lijken op die foto. En waren die van mij al bekend? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb eens wat opzoekwerk gedaan over de naam "salvatore" en het is inderdaad een Italiaanse maffiabaas die reeds een tijdje geleden opgepakt is: bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mafia Mss,is het een kleine verwijzing,easter egg? PS:Daar komt "leone of corleone" ook vandaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack89 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Op de busje van Thruth staat OUT THERE als nummerbord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 ik weet niet of deze al bekend was hierom te zien moet je KLIKKEN!!! Je ziet inderdaad veel vergelijkenissen tussen hen, vooral tussen Ryder en Eazy- E. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Maar dat was allemaal al bekend En als ik eerlijk mag zijn, vind ik CJ niet echt op Henry lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 ik denk inderdaad dat Eazy E klopt en misschien Jay Z ook, maar CJ als Henry lijkt me sterk! Ik denk dat Carl Johnson gewoon een verzonnen personage is, zonder dat zijn uiterlijk gebaseerd is op een ander, zeker geen topvoetballer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Radio Presentator K-DST: ''Rock doesn't stop until we lose our license, that means soon.'' Whahahaha, dat zegt de presentator van K-DST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vind eigenlijk de 2de CJ meer op Ja Rule lijken. En de laatste CJ meer op Ronaldinho Dit is Ja Rule En dit is natuurlijk Ronaldinho Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 De missie waarbij je je eerste inbrekers kunsten moet tonen(naam ben ik vergeten ) Breek je in in dat huis,Daar staan allemaal legerspullen,Nu dacht ik: Zou dat niet het huis van phil casidy zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 Dat is de missie Home Invasion, daar steel je wapens voor Grove ST, die man die daar slaapt is niet Phil Cassidy, maar een andere man. Ik weet zo niet hoe hij heet, maar het is niet de Phill uit GTA VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2006 (bewerkt) Dat huis is van colonel Fuhrberger's. Phil Cassidy lijkt er niet eens op. Bewerkt: 20 mei 2006 door kesava Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.