Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic


Flame^

Recommended Posts

vergeef me dat ik nu te lui ben om die lijst te doorzoeken , doe ik later wel een keer :puh:

1gallery1.jpg

1niet alleen dus die mr whoopie ... maar ook dat die zegt dat die op kinderen komt ;)

2gallery31.jpg

2

2 de tuff nut , king ring en jims (sticky) ring .. zijn niet alleen donutzaken , maar ook sexuele verwijzingen

overigens leuk detail is zichtbaar in een van die missies die je krijgt

2posters640.JPG

2 fancy a battered ring ?.. ofterwijl :: zin in een beslagen kring ? en dan bedoelen ze dus weer geen donut

3gallery48.jpg

3 geen uitleg

4gallery60.jpg

4 denk aan gta2 ..en je save punt ... hoe wat was dat ook alweer .. ohja die kerk met dat neon bord JEZUS SAVES

5 gallery78.jpg

5 sexuele verwijzing .. ik ga ze niet allemaal uitleggen en deze ligt voor de hand

6 gallery83.jpg

6 coq o pop : start your day with a mouthfull of coq

7gallery84.jpg

7 rockstar black label

8gallery86.jpg

8 rogue = vogue .. autoblad bestaat ook in andere vorm , a few good hen/men .. enzenz

9 gallery166.jpg

9 *zing* heb je nog gene* .. hé l*llo , heb je nog gen* */zing*

10 gallery181.jpg

10 die lui bij R* hebben ook een world of coq ... damn veel sexuele verwijzingen ;)

11 gallery182.jpg

11 harry plum .. ik hoef vast niet te vertellen wat een hairy plum is hè ?

12 gallery183.jpg

12 sodom (and gomorrah) , en dat zit naast de BIG S .. liquor and deli [big tits , lick her and eli ..maar dat kan ook mijn perverse hoofd bedacht hebben :D ]

12 gallery184.jpg

12 durf het met alleen de screenshot niet hard te maken , maar het lijkt alsof er iets over gothics staat , zal het binnenkort eens proberen op te zoeken :D

13 gallery243.jpg

13 dude = man ? .. je weet wel , van die MAN trucks , en zware machines

14 gallery260.jpg

14 :t ...zie 2, 3 en 15 ... brown streak railway is vast al wel een keer genoemd ?

15 gallery293.jpg

15 ARSS = arse

16 gallery300.jpg

16 .. 4 tokos op een rij waar je geld kan lenen (bonds) om iemand uit de gevangenis te halen (bail)

17 gallery307.jpg

17 jo98.dec.exxon.jpg

.. kleine selectie , weet er nog wel meer maar andere keer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MartyCeha

    30

  • Juju

    25

  • _KoE_Mzungu

    23

  • Basssss

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beetje heel ver gezocht hoor.

Ik denk dat dit niet de bedoeling was.

Nee joh.. :puh: Het gat zit precies bij haar borst. Volgens mij houdt ze daar een blikje Sprunk vast.

als je het niet weet,start san andreas met een nieuw spel,dan is het bord nog heel.en neem dan een foto.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierzo, dit is het bord waar je met de auto doorheen vloog:

eenbord3tb.png

Zien jullie ook geen hoofd :D

Met een beetje goede wil is er wel een hoofd van te maken, maar om daar nu Sweet in te zien, gaat me te ver.

Maar ik vind wel leuk dat dit bord eens een keer langs komt.. Ik vind het echt een van de betere XXX jokes in SA..

Is het jullie wel eens opgevallen, welke tekst er staat, als dat gat eenmaal in dat bord zit:

"A taste of come"

Voor wie het niet snapt:

Come is amerikaanse slang voor Sperma[/font]

het is a taste of things to come ;) heb ff nagekeken

Link to comment
Delen op andere websites

Emmet heeft tijdens de cutscene in de missie waarbij je moet leren schieten een rood shirt aan en daarna wanneer je moet gaan schieten heeft hij opeens een wit shirt aan:

emmetred5hg.th.jpg

emmetwhite8ak.th.jpg

Moet je een goed kijken naar die 2 foto's.

Als je naar het 1e plaatje kijkt zie je emmet met rood shirt+Groene jas en CJ op de achtergrond met een wit shirt+Groene jas.

En op het 2e plaatje zie je gewoon CJ met een Wit shirt+jas. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Emmet heeft tijdens de cutscene in de missie waarbij je moet leren schieten een rood shirt aan en daarna wanneer je moet gaan schieten heeft hij opeens een wit shirt aan:

emmetred5hg.th.jpg

emmetwhite8ak.th.jpg

Moet je een goed kijken naar die 2 foto's.

Als je naar het 1e plaatje kijkt zie je emmet met rood shirt+Groene jas en CJ op de achtergrond met een wit shirt+Groene jas.

En op het 2e plaatje zie je gewoon CJ met een Wit shirt+jas. :*D

OH ja daarom heeft cj ook opeens een heel ander gezicht... /sarcasme

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat kleine foutjes van Rockstar, wist niet of ik het moest posten, en zoja, waar :):D:

Nite ipv Night

http://img160.imageshack.us/img160/610/gallery1007cc.jpg

Til ipv Till

http://img160.imageshack.us/img160/3142/gallery991rl.jpg

nite

til

allebei gewoon amerikaans dus

en al zou het niet amerikaans zijn maar straattaal/internettaal ;) dan is het nog geen fout van r* maar iets om een realistischer gevoel te geven bij het spelen

En ik ging die gast die die foto`s maakt op z`n bek slaan, gaat ie foto`s van me maken als ''wapen'' :bonk:

zelfs dat is nog met logica te verklaren (hij heeft maar één wapen en dat is op dat moment een camera, en net als met alle vijanden/voetgangers behalve politie ze kunnen maar 1 wapen tegelijk dragen , en is het natuurlijk altijd logischer om een wapen te gebruiken ipv met de vuisten te slaan (de *kuch* AI *kuch* van die voetgangers is niet al te hoog hoor) ... maar dat gaat zo slecht als je wapen een cam is ) .. het staat inderdaad wel bizar :D

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

zelfs dat is nog met logica te verklaren (hij heeft maar één wapen en dat is op dat moment een camera, en net als met alle vijanden/voetgangers behalve politie ze kunnen maar 1 wapen tegelijk dragen , en is het natuurlijk altijd logischer om een wapen te gebruiken ipv met de vuisten te slaan (de *kuch* AI *kuch* van die voetgangers is niet al te hoog hoor) ... maar dat gaat zo slecht als je wapen een cam is ) .. het staat inderdaad wel bizar :D

Ik snap het ook wel, maar het is echt belachelijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hierzo, dit is het bord waar je met de auto doorheen vloog:

eenbord3tb.png

Zien jullie ook geen hoofd :D

Met een beetje goede wil is er wel een hoofd van te maken, maar om daar nu Sweet in te zien, gaat me te ver.

Maar ik vind wel leuk dat dit bord eens een keer langs komt.. Ik vind het echt een van de betere XXX jokes in SA..

Is het jullie wel eens opgevallen, welke tekst er staat, als dat gat eenmaal in dat bord zit:

"A taste of come"

Voor wie het niet snapt:

Come is amerikaanse slang voor Sperma[/font]

het is a taste of things to come ;) heb ff nagekeken

wat PatrickW zegt dat come betekend.. het betekend "komen" en niet wat hij zei :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat PatrickW zegt dat come betekend.. het betekend "komen" en niet wat hij zei :puh:

een voorproefje van dingen die komen gaan (a taste of things to come) en dat is na die missie de smaak van komen , a taste of .... come

come betekend inderdaad komen

en cum betekend sperma .. maar in de praktijk is het onderling verwisselbaar

topic wordt er niet beter leesbaar van

er zit geen hoofd in , tenzij je het kan bewijzen ..ga het hoofdje er maar in photoshoppen .. bewijs het.

(en dan bedoel ik dus niet alleen van het plaatje in dit topic , maar maak maar eens een/een aantal vers(e) plaatje(s) op verschillenden hoogtes en hoeken van het bord en probeer het dan nog eens)

en ja de tekst is een grapje ..

nu genoeg over dat stomme bord ..

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

OH ja daarom heeft cj ook opeens een heel ander gezicht... /sarcasme

De stand van het pijltje in de radar verraad dat er opzet in het spel is (het pijltje zou anders de positie van Emmet laten zien, en niet van CJ). Daarnaast kun je uit het screenshot uit de CutScene zien dat het gezicht van CJ en Emmet identiek gemaakt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even SA:The Introduction gekeken en zowaar een discontinuiteit (onjuistheden in verloop van het verhaal.)

GTA:LCS speelt in 1998, waar volgens het verhaal Luigi's Sex Club 7 (GTA III) nog als Paulie's Revue Bar bekend staat.

Echter, in de eerste Liberty City scene waar CJ een auto jat van bestuurder (nadat hij eerst 2 afgesloten auto's heeft proberen te jatten), is duidelijk te zien dat Paulie's Revue Bar een andere naam draagt (namelijk Sex Club 7)

Waarschijnlijk is dit een fout omdat R* Leeds (de poducent van LCS) wel bij LCS betrokken was, en niet bij SA. En daarom heeft men dus geen rekening gehouden met de restricties die het verhaal van SA al op een Liberty City van na 1992 had gelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

OH ja daarom heeft cj ook opeens een heel ander gezicht... /sarcasme

De stand van het pijltje in de radar verraad dat er opzet in het spel is (het pijltje zou anders de positie van Emmet laten zien, en niet van CJ). Daarnaast kun je uit het screenshot uit de CutScene zien dat het gezicht van CJ en Emmet identiek gemaakt zijn.

Denk je nou echt dat ik zou moeilijk zou doen om een bug hier te posten? Ik had alleen geen camera dus toen heb ik ben ik achter Emmet gaan staan en toen print screen gedrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...