Steel Dogg Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2007 dat van dat bord leek me ook zo vreemd toen ik de missie gedaan had. Als je bij de walktrough kijkt naar plattegronden bij San Andreas zie je bij eerste officiele kaart voor LS een berg die Northstar Rock heeft. Lijkt mij een verwijzing naar Rockstar North die GTA SA heeft ontwikkeld. ik zie het niet waar dan...??? Hier is de berg P.S. Dit was allang al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Eeen nieuw schilderij van Aliens In het huis van madd Dogg Een fan van aliens vind het geen easter egg dus hier geplaatst >>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic hiervoor is overbodig, dus samengevoegd met "Verwijzingen + Geintjes topic". Overigens was dit na 2 jaar al wel bekend hoor .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 Leuk gevonden. Lijkt me stug dat dit na 2 jaar nog niet is gevonden. Misschien had je dit toch beter bij Easter Eggs kunnen plaatsten, want er zijn al veel discussies over Aliens geweest en misschien kunnen ze er weer uren over door praten. R* en aliens = Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2007 De Donut Shop waar je enkele (of 1) missie krijgt heet Jim´s Sticky Ring Valt je al wat op ?? Sticky ...! dat betekent Joint ( sigaret enzo) Dat betekent het ook in Amerika. leuke naam voor een Donut Shop >>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic lijkt me ietwat overdreven. Samengevoegd met het "Verwijzingen + Geintjes topic". <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Sticky betekent ook kleverig en aangezien donuts vaak voorzien zijn van een zoete suikerlaag o.i.d. kan je een donut dus ook omschrijven als een kleverige ring = sticky ring. Met sticky kan idd een joint worden bedoeld maar ik zie de link met die ring niet, zeker niet bij een donut shop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 In de : Amphibious Assault missie moet je gaan zwemmen enzo. en in het begin hoor je Cj zeggen : When I was a kid I am swimming in the Santa Maria. And then I get stuck in a condom hahha vast zitten in een condoom echt Grappen van R* weer >>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met Verwijzingen + Geintjes topic. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Dat is allemaal wel leuk. Maar dat hoef je niet te melden. Dat is allang bekend. Volgens mij weet haast iedereen op het forum dit grapje. Ik zie dat het topic al samen is gevoegd met het bestaande topic. Laat deze reactie van mij dan maar zitten. Bewerkt: 28 februari 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) heey ik heb een doodskop gevondne in de borstharen van Ceaser Je ziet het heel duidelijk kijk op deze foto als je erop drukt wordt hij groter en zie je hem beter >>> Door Dutchy3010: Goed gevonden . Maar niet een echte EE, vandaar dat ik denk dat hij beter in dit topic geplaatst kan worden . Samengevoegd dus.<<< Bewerkt: 1 maart 2007 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Leuk dat wel maar hoe weet je zeker dat het een doodskop is want het is niet echt goed te zien eens van dichtbij kijken want mischien is het wat anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2007 Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2007 Ik weet niet cker of deze al bekend is .. In Gta Sa ... zit ook V-rock Hotel .. v-rock die muziek zender vn Gta Vc en Gta Vcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2007 Is al erg lang bekend er staat ook het logo van V-Rock die Condor met rockkleren bovenop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Ik weet niet cker of deze al bekend is .. In Gta Sa ... zit ook V-rock Hotel .. v-rock die muziek zender vn Gta Vc en Gta Vcs sorry,Dat is een VERWIJZING Geen EE. >>> Door Dutchy3010: Lees alsjeblieft de topictitel door voor je post!<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt. idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2007 Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt. idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me Wat is er daar zo raar aan? MVG, Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.