Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

dat van dat bord leek me ook zo vreemd toen ik de missie gedaan had.

:D:D

Als je bij de walktrough kijkt naar plattegronden bij San Andreas zie je bij eerste officiele kaart voor LS een berg die Northstar Rock heeft. Lijkt mij een verwijzing naar Rockstar North die GTA SA heeft ontwikkeld.

ik zie het niet waar dan...???

Hier is de berg ;)

post-42509-1171976293_thumb.jpg

P.S. Dit was allang al bekend ;)

Delen op andere websites

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eeen nieuw schilderij van Aliens In het huis van madd Dogg

Een fan van aliens :clown:

vind het geen easter egg dus hier geplaatst

>>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic hiervoor is overbodig, dus samengevoegd met "Verwijzingen + Geintjes topic". Overigens was dit na 2 jaar al wel bekend hoor ;).<<<

post-37215-1172173512_thumb.jpg

Delen op andere websites

Leuk gevonden. Lijkt me stug dat dit na 2 jaar nog niet is gevonden. Misschien had je dit toch beter bij Easter Eggs kunnen plaatsten, want er zijn al veel discussies over Aliens geweest en misschien kunnen ze er weer uren over door praten.

R* en aliens = :bonk:

Delen op andere websites

De Donut Shop waar je enkele (of 1) missie krijgt heet Jim´s Sticky Ring

Valt je al wat op ??

Sticky ...! :bonk:

dat betekent Joint ( sigaret enzo)

Dat betekent het ook in Amerika.

leuke naam voor een Donut Shop :cab:

>>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic lijkt me ietwat overdreven. Samengevoegd met het "Verwijzingen + Geintjes topic". :)<<<

post-37215-1172176145_thumb.jpg

Delen op andere websites

Sticky betekent ook kleverig en aangezien donuts vaak voorzien zijn van een zoete suikerlaag o.i.d. kan je een donut dus ook omschrijven als een kleverige ring = sticky ring. Met sticky kan idd een joint worden bedoeld maar ik zie de link met die ring niet, zeker niet bij een donut shop. :cab:

Delen op andere websites

In de : Amphibious Assault missie moet je gaan zwemmen enzo.

en in het begin hoor je Cj zeggen : When I was a kid I am swimming in the Santa Maria.

And then I get stuck in a condom

hahha

vast zitten in een condoom echt Grappen van R* weer :clown:

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met Verwijzingen + Geintjes topic. :)<<<

Delen op andere websites

Dat is allemaal wel leuk. ;) Maar dat hoef je niet te melden. Dat is allang bekend. :) Volgens mij weet haast iedereen op het forum dit grapje. Ik zie dat het topic al samen is gevoegd met het bestaande topic. Laat deze reactie van mij dan maar zitten. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Delen op andere websites

heey ik heb een doodskop gevondne in de borstharen van Ceaser :clown:

Je ziet het heel duidelijk kijk op deze foto

als je erop drukt wordt hij groter en zie je hem beter

>>> Door Dutchy3010: Goed gevonden :tu:. Maar niet een echte EE, vandaar dat ik denk dat hij beter in dit topic geplaatst kan worden ;). Samengevoegd dus.<<<

post-37215-1172764474_thumb.jpg

Bewerkt: door Dutchy3010
Delen op andere websites

Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. :)

P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt.

ingamemodel2te9.jpg

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Ik weet niet cker of deze al bekend is ..

In Gta Sa ... zit ook V-rock Hotel .. v-rock die muziek zender vn Gta Vc en Gta Vcs :bier:

sorry,Dat is een VERWIJZING Geen EE.

>>> Door Dutchy3010: Lees alsjeblieft de topictitel door voor je post!<<<

Delen op andere websites

Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. :)

P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt.

ingamemodel2te9.jpg

idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me

Delen op andere websites

ingamemodel2te9.jpg

idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me

Wat is er daar zo raar aan?

MVG,

Dastard

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...