Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Hierzo, dit is het bord waar je met de auto doorheen vloog: Zien jullie ook geen hoofd in dat plaatje daar kun je Sweet zien als je goed kijkt ik kwam erop dat het sweet was omdat ik een pet zag daar dus dacht ik dat ze dat express hebbben gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebje Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 ik zie dr egt geen sweet in or of heeft hij zon punt neus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 ik zie dr egt geen sweet in or of heeft hij zon punt neus Je moet inproviseren dat is geen puntneus maar een pet Sweet draagt toch ook een pet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ja maar niet zo'n lompe pet, in Sweet's pet zitten niet allerlei bobbels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ik zie echt geen sweet misschien kan je het op het plaatje aanwijzen zodat we het goed kunnen zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Hij bedoeld dat gat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 OOh sorry in dat gat zie ik het een beetje maar niet helemaal dus ik maakte een kleine fout sorry. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Emmet heeft tijdens de cutscene in de missie waarbij je moet leren schieten een rood shirt aan en daarna wanneer je moet gaan schieten heeft hij opeens een wit shirt aan: Neen, volgens mij niet hoor Want op de eerste screen zie je CJ daar staan met dezelfde kleren aan behalve een ander shirt En op de 2e screen zie je gewoon CJ ipv Emmet (Dit is mijn mening daarover ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ik zeg niet dat het sweet is, ik zeg dat dat een kop is, iemand anders zei dat het sweet was. Ik zie sweet erook niet in, wel een kop uiteraard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2006 Ja maar niet zo'n lompe pet, in Sweet's pet zitten niet allerlei bobbels. Ja R* kan het toch niet perfect maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Ik heb er weer 1 gevonden: Je ziet op het het plaatje een bord met: 4m headroom maar er is natuurlijk niemand van 4 meter proof: Te vinden op het strand van LS: Bewerkt: 30 januari 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anma Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 ik heb gezocht maar kon niks vinden over een bord waarop staat supa save. Ik weet niet of dit al bekend was mja...er staat dus in SF een bord met supa save! erop.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 (bewerkt) Wat bedoel je met Suva Save dan? En op de 2e screen zie je gewoon CJ ipv Emmet Je ziet duidelijk dat het niet CJ is. Bewerkt: 31 januari 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anma Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 supa save.. supa denk ik dat ze daar mee bedoelen super..en save betekent veilig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2006 wat is er grappig aan super veilig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.