San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Nog een verwijzing: In de missie A Home in the Hills zegt Madd Dogg dat zijn villa is overgenomen door Big Poppa. Dat is een verwijzing naar Notorius B.I.G die ook Big Poppa werd genoemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Ja dat is waar. Goed gevonden en er over nagedacht GL . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog een verwijzing naar GTAIII: Als je in de laatste missie in Badlands bent (farwell my love), heeft die Catalina(?) een nieuwe vriend. Dit is de het poppetje uit GTAIII . Ik had een printscreen gemaakt, maar vergeten op te slaan :$ ... EDIT: oh...laat maar. geen bewijs, delete maar. Ik kijk wel of ik voor een screen kan zorgen, dan post ik hem wel opnieuw . Bewerkt: 29 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 Dat lijkt me niet nodig Alexy, aangezien dit feit reeds lang bekend was al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) Oh :$ , ik had gekeken bij dat topic met al die verwijzingen, en daar zag ik hem niet bij staan, dus ik dacht ik zet hem hier 'ff neer . Sorry... Ik zal voortaan even beter de beginpost lezen. Gr. Alex. EDIT: Ow, ik heb de screen alweer gevonden, voor degene die hem nog willen: Bewerkt: 29 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Hier heb ik er nog eentje: Fill 'er up in style » Fill her up in style » Vul haar met stijl. w00t, doordenkhumor..... Bewerkt: 30 maart 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) En kijk een op het plaatje op de Queen? Juist, het Vice City figuur... vergeet dan ook de heer en boer niet spaar ze alle 12 , alleen bij ... (terwijl ik op zoek was binnen de textures kwam ik toevallig alle kaarten tegen en heb ik ze geexporteerd en er vervolgens mooi overzichtje van gemaakt heb alleen alle namen er nog niet bij gezet ) Bewerkt: 31 maart 2006 door coz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Hier zie je weer 69 op dat bord staan. Er is trouwens ook en ander bord, met de text: "voted for the pointyest building in San Andreas". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 scherp +1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 Ik heb nog een verwijzing gevonden: In San Fierro heb je de wijk Santa Flora, en in het echt bestaat die ook, maar als een plaats, ten noorden van San Francisco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2006 Ik heb nog een verwijzing gevonden:In San Fierro heb je de wijk Santa Flora, en in het echt bestaat die ook, maar als een plaats, ten noorden van San Francisco Ja, uum. Ik weet niet hoor, maar volgens mij is heel SA dan een verwijzing aangezien het de staat Calafornië voor moet stellen met Las Vegas (Las Venturas), San Francisco (San Fierro) en Los Angles (Los Santos). En als die hele steden dan een verwijzing zijn dan kan er wel eens een plek in zitten die in het echt ook bestaat. Dus zo bijzonder is het niet zo volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb nog een verwijzing gevonden: In San Fierro heb je de wijk Santa Flora, en in het echt bestaat die ook, maar als een plaats, ten noorden van San Francisco Ja, uum. Ik weet niet hoor, maar volgens mij is heel SA dan een verwijzing aangezien het de staat Calafornië voor moet stellen met Las Vegas (Las Venturas), San Francisco (San Fierro) en Los Angles (Los Santos). En als die hele steden dan een verwijzing zijn dan kan er wel eens een plek in zitten die in het echt ook bestaat. Dus zo bijzonder is het niet zo volgens mij. Ja je hebt wel gelijk, Bijna elk plaatsje in SA verwijst wel naar iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Woei, ik weet niet of deze al bekend was: Net zoiets als die sterren die je kan doorverbinden, en dat je dan een R krijgt. Gr. Alexy //Coz: scherp+1 . Ik snap hem niet (zal wel aan mij liggen )... Bewerkt: 9 april 2006 door Alexy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Woei, ik weet niet of deze al bekend was: Net zoiets als die sterren die je kan doorverbinden, en dat je dan een R krijgt. Gr. Alexy //Coz: scherp+1 . Ik snap hem niet (zal wel aan mij liggen )... ik denk niet dat dit met opzet een R hoeft te zijn. zo kun je van alle wegen een bepaalde letter ofzo gaan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexy Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2006 Ja, da's waar. Maar ik zag er iniedergeval een R in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.