Jump to content

safehouses


nintendo5998

Recommended Posts

Je weet wel dat je er 1 krijgt met scratch cards, en 1 van wilhelm? daar heb ik ook een post van gedaan bij safehouses.

Dit zijn btw alle safehouses en alle cams (achter het pijltje zit ook nog een cam)

post-67163-1237996152.jpg

Bewerkt: door boler
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu 19 safe houses en kan er 2 niet vinden ben wel op de plaats geweest waar ze horen te staan maar ik kan ze niet vinden weten jullie hoe dat komt??

Eén safehouse zal je moeten winnen met Scratch Cards, terwijl je het andere hoogstwaarschijnlijk nog zult moeten krijgen van het Random Character Wilhelm. Na zijn derde missie krijg je namelijk zijn huissleutels.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu 19 safe houses en kan er 2 niet vinden ben wel op de plaats geweest waar ze horen te staan maar ik kan ze niet vinden weten jullie hoe dat komt??

Eén safehouse zal je moeten winnen met Scratch Cards, terwijl je het andere hoogstwaarschijnlijk nog zult moeten krijgen van het Random Character Wilhelm. Na zijn derde missie krijg je namelijk zijn huissleutels.

Dat word vanavond I'm rich kraskaarten krassen tot ik het huis win.

Link to comment
Delen op andere websites

weet 1 van jullie waar wilhelm rond loopt???

Wilhelm kun je pas ontmoeten als je de missie 'Carpe Dime' hebt voltooid.

Hier vind je Wilhelm voor de eerste keer en vraagt hij je voor een lift: (Alleen overdag, niet 's nachts.)

Snapmap

Hier vind je Wilhelm de tweede keer en vraagt hij weer voor een lift: (Ook alleen overdag.)

Snapmap #2

En hier vind je Wilhelm de laatste keer: (Overdags en 's Nachts)

Snapmap #3

Xnow

ps. Heb me net ook lam gekrast aan die kraskaarten, maar na een kraskaart of 60-75 kwam eindelijk de savehouse te voorschijn. Ziet er mooi uit van binnen, dus is het krassen waard!

Bewerkt: door Xnow
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...