Jump to content

tattoo parlor?


N. Bellic

Recommended Posts

Weet iemand misschien nog waar de tattoo parlor zit?

Ik heb een missie gedaan en dan moest je daarheen, en aan het einde zeiden ze dat je altijd nog terug kon komen om te oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt bij het spel een gratis poster/kaart gekregen, daar kun je het op zien, of ruik ik hier een R4?

Ik heb een R4 kaart ja maar het is niet illegaal.

Bewerkt: door N. Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt bij het spel een gratis poster/kaart gekregen, daar kun je het op zien, of ruik ik hier een R4?

Ik heb een R4 kaart ja maar het is niet illegaal.

een R4 is wel Illegaal..

daardoor is de hele ds markt kapot..

alleen omdat iedereen zo'n r4tje koopt..

Link to comment
Delen op andere websites

Joh maak er niet zo'n probleem van, hij vraagt toch helemaal niks wat dan ook maar iets met illegalen zaken te maken heeft? :) Over Tattoo parlor, je kan ook in Gta Chinatown Wars via PDA en dan via je GPS op het vergrootglas te klikken en Odd Jobs, dan geeft hij het ook meteen aan ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt bij het spel een gratis poster/kaart gekregen, daar kun je het op zien, of ruik ik hier een R4?

Ik heb een R4 kaart ja maar het is niet illegaal.

een R4 is wel Illegaal..

daardoor is de hele ds markt kapot..

alleen omdat iedereen zo'n r4tje koopt..

Daar gaat het nu niet om... dit is gewoon een vraag die ook zinvol kan zijn voor andere gebruikers. Ik vind dat je niet altijd gelijk zo een probleem ervan moet maken als iemand zegt dat hij of zij een R4 heeft!

Link to comment
Delen op andere websites

Wie het spel gekocht heeft, kan op de bijgeleverde kaart zien waar de tattooshop is, dat kan toch niet te moeilijk zijn?

Als iemand zo'n kaart niet heeft, mag je er vanuit gaan dat ie een illegale versie heeft, en die moet dan niet op dit forum komen vragen naar informatie, die hij mist bij zijn illegale versie. :duh:

Bewerkt: door clus
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, een R4 kaart is niet illigaal, spellen erop zetten wel.

Ten tweede, hij mag gewoon vragen waar de Tattoo Shop is, want misschien had hij het spel wel gewoon gekocht, maar dan zonder doosje en dergelijke.

En waarom zou je hem het kwalijk nemen dat hij het vraagt? Als iemand iets anders vraagt had diegene het toch ook zelf wel kunnen uitzoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die goede spellen illegaal downloaden zijn gewoon DOM!

Je moet het zo zien als IEDEREEN GAAT DOWNLOADEN krijgen de spelletjes makers geen geld en kunnen ze geen nieuwe spelletjes maken. Je kiest er zelf voor.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Die tattoo parlor zijmissie is anders best wel moeilijk, ik zat de hele tijd te krassen omdat ik dacht van, alleen mijn krassen die in die afbeelding zijn worden meegetelt dus ik tekende gewoon buiten de lijntjes, Dus niet :7 de hele rug van de persoon zat vol met krassen, Hij niet blij natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als je iedereen oplegt om dan bij zijn kaartje te kijken, dan moet je toch ook WikiGTA's vindplaatsen opdoeken? Of die vragen van vindplaatsen in andere GTA-subfora? Het is enkel een vraag die ook nuttig voor anderen MET de kaart kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die goede spellen illegaal downloaden zijn gewoon DOM!

Je moet het zo zien als IEDEREEN GAAT DOWNLOADEN krijgen de spelletjes makers geen geld en kunnen ze geen nieuwe spelletjes maken. Je kiest er zelf voor.

Cylas

Groot gelijk.. eerst d-loadde ik ook, maar nu koop ik spellen omdat een ombouw-service te veel kost. Maar ik snap wel waarom downloaden beter is volgens sommigen, die spellen zijn gewoon VEELS te duur soms. Bij sommige spellen krijg je ook shit-kwaliteit gameplay enzo. Bij een GTA NOOIT! :D

Moraal van dit verhaal: KOOP GTA-GAMES :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een offtopic gezwam, zeg. De crew kan zelf bepalen of iets wel of niet mag, daar heeft die jullie hulp allemaal niet voor nodig. Aangezien de topicstarter toch al antwoord heeft gehad: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...